کد خبر: ۱۴۰۲۳۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
كاپيتان فصل پيش پرسپوليس گفت: «اگر نکونام تراکتوري شود من هم مي‌آيم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ پيشنهاد تراکتور به علي کريمي پرونده‌اي است که همچنان بازمانده است. جذب جادوگر آرزوي هر تيمي است و اين پيشنهاد هم با استقبال هواداران تراکتور همراه شده است. آنها هر چند در يک مقطع از اين بازيکن انتقاد کرده بودند اما آن زمان بحث پرسپوليس و تراکتور بود و پرشورها هيچ بدشان نمي‌آيد يک غنيمت ديگر از اردوي رقيب بگيرند. درست مثل کاظميان و حتي ميثم بائو.


اما جديدترين اخبار از علي کريمي دو روايت متفاوت است. کريمي علاقه‌اي براي حضور در شهرستان ندارد و مي‌خواهد در تهران حضور داشته باشد. با منتفي شدن حضور او در ليگ امارات به دليل اقدام احمقانه مسئولان اين تيم در جعل تاريخ و عنوان خليج فارس، حالا او در کنار تراکتور دو پيشنهاد جدي دارد که اتفاقا هر دو هم تهراني است.


البته گفته مي‌شود راه‌آهن از جذب اين بازيکن صرف نظر کرده و حالا نفت گل‌محمدي جدي‌ترين گزينه براي جادوگر است. مي‌گويند نفتي‌ها حتي با تبصره‌اي بر مصوبه سقف 500 ميليون توماني باشگاه براي کريمي استثنا قائل شده‌اند. اما روايت دوم از تبريز مي‌رسد.


يکي از دوستان تبريزي علي مي‌گويد او در تازه‌ ترين اظهارنظر خود گفته اگر جواد نکونام به تراکتور برود من هم تبريزي مي‌شوم. بايد ديد آيا اين نقل قول صحت دارد و در صورت صحت آن، دليل اين اظهارنظر کريمي چيست؟ هر چه هست گفته مي شود تا جمعه هفته جاري پرونده تراکتور – کريمي مختومه مي‌شود. انتقالي که اگر صورت گيرد يکي از بمب‌‌هاي ليگ سيزدهم خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها