کد خبر: ۱۴۰۱۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۲۲ خرداد ۱۳۹۰
به گزارش سرویس ورزشی بی باک، بدنبال انتشار خبر انتقال احتمالی تیم صنعت مس سرچشمه رفسنجان به همدان، بسیاری از کارشناسان، فوتبال دوستان و دلسوزان فرهنگی و ورزشی کشور مخالفت خود را با این قبیل اقدامات سطحی نگرانه اعلام نمودند.

در همین راستا جمعی از طلاب و روحانیون رفسنجانی مقیم قم، درصدد بودند تا بیانیه ای انتقادی و هشدار دهنده نسبت به تبعات فرهنگی اینگونه اقدامات صادر نمایند که خبر خوش منتفی شدن انتقال این تیم، آنها را بر آن داشت تا از تمامی کسانیکه برای ماندگار شدن این تیم برای مردم و جوانان رفسنجانی تلاش نموده اند، تقدیر و تشکر بنمایند.

متن این بیانیه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت امام خمنی (ره) فرمودند:
من خودم ورزشکار نیستم اما ورزشکارها را دوست دارم

رفسنجان به دلیل داشتن مردمی مومن، متعهد، انقلابی و زحمتکش، همواره یکی از پرافتخارترین شهرستانهای کشور بوده است. ایمان، شجاعت و رشادت جوانان و مردم انقلابی رفسنجان برای دفاع از ارزشها و آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (حفظه الله) در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، بر کسی پوشیده نیست. مردم رفسنجان با ایمان و توکل به خدا و تلاش و کوشش خستگی ناپذیر خود توانسته اند در همه عرصه ها موفق و پیروز باشند.

 پس از موفقیت های فردی برخی از جوانان شایسته رفسنجان در ورزش کشور، اینک خداوند متعال را شاکریم که حاصل سالها زحمات ورزشکاران و ورزش دوستان این شهرستان را با صعود مقتدرانه تیم صنعت مس سرچشمه به لیگ برتر را نظاره گر می باشیم.

جا دارد تا به  تمامی تماشاگران، بازیکنان، اعضای کادر فنی، مدیریت ، پرسنل باشگاه صنعت مس و همه کسانیکه برای موفقیت و صعود این تیم زحمت کشیده اند، خسته نباشی گفته و این موفقیت فرهنگی ورزشی را که صرفا با توکل به خدا و شناسایی و به کارگیری صحیح استعدادهای جوان این شهرستان توسط مدیران و پیشکسوتان ورزشی و همچنین حاصل تلاش و کوشش جوانان عزیز این منطقه بوده است - که بدون هیچگونه سوء استفاده سیاسی و غیراخلاقی با شایستگی هرچه تمامتر عائد مردم فهیم و مستعد این شهرستان گردیده -  را به تمامی ورزشکاران، ورزش دوستان و مردم و مسئولین محترم این شهرستان تبریک گوییم.

امیدورایم که با حضور نماینده فوتبالی مردم این شهرستان در لیگ برتر، علاوه بر مشاهده پیشرفتهای بیشتر ورزشی در سطح شهرستان و ترویج و گسترش حس رقابت سالم،  برکات معنوی و فرهنگی فراوانی عائد مردم خوب این شهرستان گردد و بازیکنان ، کادر فنی و مدیران این تیم سعی نمایند تا علاوه بر کسب افتخارات ورزشی، اخلاق و معنویت را بیش از پیش به جامعه اسلامی خود به ارمغان آورند.

در پایان ضروری است تا از زحمات و تلاشهای مجری رفسنجانی و شایسته برنامه نود جناب آقای فردوسی پورکه گذشته از اندک اشتباهات و اشکالات وی؛ با صراحت بیان و شجاعت در گفتار خود به منظور تحقق سلامت و پیشرفت در ورزش کشور، آثار و برکات زیادی را برای جامعه ورزشی کشور در بر داشته اند و در بسیاری از موارد ، مانع از  ترویج و گسترش فرهنگ بی عدالتی و انحراف در ورزش کشور گردیده اند، تقدیر نموده و از خداوند متعال برای ایشان و خانواده محترمشان توفیقات روزافزون را مسئلت نماییم.

جمعی از طلاب و روحانیون رفسنجانی حوزه علیمه قم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها