کد خبر: ۱۳۹۶۸۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
بايد ديد آرش افشين براي فصل جديد پيراهن كدام تيم را مي پوشد؟ استقلال،سپاهان و شايد هم دوباره فولاد؟

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، آرش افشين علاقه اي براي تمديد قرارداد  با فولاد ندارد. او اين موضوع را با تعلل بيش از حد خود براي ادامه همكاري با فولاد نشان داده. به نظر مي رسد صبر فولادي ها هم براي تمديد قرارداد افشين لبريز شده و ديگر راهكاري براي ادامه همكاري با او پيش روي خود نمي بينند. به همين دليل هم هست كه مسئولان فولاد با نظر فركي دنبال جذب مهاجماني مثل روح اله عرب هستند. هر چند هنوز فولادي ها با عرب به توافق نهايي نرسيده اند.

 

در اين بين سوالي پيش مي آيد. اينكه افشين كجا مي رود و براي ليگ سيزدهم پيراهن كدام تيم را مي پوشد؟استقلال و سپاهان تور خود را براي جذب آرش افشين پهن كرده اند. اين مهاجم 24  ساله در مصاحبه اي اعلام كرده علاقمند به كار كردن زير نظر امير قلعه نويي است. از طرفي او نمي تواند از امكانات سپاهان به راحتي بگذرد. تيمي كه پول بازيكنان را به موقع پرداخت مي كند، پاداش هاي آنچناني براي بازيكنان در نظر مي گيرد و از همه مهمتر اينكه مثل استقلال در ليگ قهرمانان آسيا حضور دارد.همين مسائل ، افشين را در دوراهي استقلال و سپاهان قرار داده.

 

آنها براي جذب افشين رقابت شانه به شانه اي را انجام مي دهند. نكته جالب اما پيشنهادي است كه استقلالي ها به آرش داده اند. آنها براي جذب افشين  براي 2 سال پيشنهاد سنگینی  داده اند كه گفته مي شود مورد موافقت مهاجم 24 ساله فولاد هم قرار گرفته. اين در حالي است كه استقلال مديرعامل ندارد و تكليف مديرت اين تيم هنوز مشخص نشده. اين موضوع ،آرش افشين را براي انتخاب استقلال مردد كرده، هر چند فتح اله زاده فعلا كارها را دنبال مي كند و البته امير قلعه نويي هم به افشين قول داده كه مشكلي از بابت مسائل مالي بوجود نمي آيد.

 

قرار است اگر افشين با استقلال به توافق برسد كه احتمالش هم زياد است او بخشي از قرارداد خود را نقدا دريافت كندو سپس به صورت رسمي قرارداد ببندد. هر چند در اين بين سپاهاني ها هم تلاش خود را ادامه مي دهند تا او را به چنگ خود در بياورند. آنها كه به احتمال فراوان محمدرضا خلعتبري را از دست داده اند مي كوشند با جذب افشين، خلاء مهاجم تازه وارد عجمان را به نوعي پر كنند.

 

بايد ديد آرش افشين براي فصل جديد پيراهن كدام تيم را مي پوشد؟ استقلال،سپاهان و شايد هم دوباره فولاد؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها