کد خبر: ۱۳۹۶۴۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
مالک بازار موبایل برای تمدید قرارداد کاپیتان تیم ملی با استقلال قرار است یک مغازه به او هدیه بدهد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ جواد  نکونام در آخرین بازی استقلال در فصل گذشته حرف های تندی علیه باشگاه استقلال به زبان آورد و گفت با این شرایط دیگر در این تیم نمی ماند و قطعا جدا می شود! او حتی رقم قراردادش را هم اعلام کرد و گفت قرارداد یک میلیارد و 750 میلیون تومانی با این باشگاه امضا کرده است.


البته کاپیتان تیم ملی در روزهای گذشته حرف هایش را تعدیل کرد و فقط به این گفته اکتفا کرد که نمی گوید که در ایران فقط در استقلال بازی می کند!


از یک منبع موثق شنیدیم که دلیل عقب نشینی نکونام از حرف های تند چند هفته پیش خود پا درمیانی علی انصاری مالک بازارهای موبایل و مبل ایران بوده است.


ظاهرا انصاری حاضر شده که یک دهانه مغازه در مرکز موبایل ایران به نکونام اهدا کند. این مغازه ارزشی میلیاردی دارد. ضمن اینکه در این بازار بیشتر بازیکنان قدیمی و حال حاضر استقلال مثل مجتبی جباری صاحب مغازه هستند.


به این ترتیب بازهم پای یک دوست پولدار استقلالی وسط است همان فردی که رویانیان به کنایه گفت دوست مبل فروش استقلال! البته واژه مبل فروش برای تاجر بزرگ و موفق و مولتی میلیاردر که مالک بازار مبل و موبایل است فقط متلکی بود که رویانیان از آن استفاده کرد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها