کد خبر: ۱۳۴۹۹۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
مسن‌ترين مربي فوتبال ليگ برتر گفت: مانند تريلي 18 چرخي هستم که با بار در سربالايي حرکت مي‌کند و بايد زود به زود مقابل قهوه خانه‌ها بايستد و استراحت کند.
محمود ياوري درباره همايش دانش افزايي مدرسين و مربيان فوتبال اظهار کرد: اين جلسات براي رشد دانش و آگاهي مربيان بسيار خوب است به شرط اين که ادامه‌دار باشد. بايد از کميته‌ آموزش و فدراسيون فوتبال براي برگزاري اين دوره‌ها تشکر کرد ما در اينجا مي‌توانيم ساير همکارانمان را هم ببينيم . فوتبال در حال پيشرفت است و مربيان بايد دائما خود را در معرض اطلاعات و دانش جديد قرار بدهند.

به گزارش ايسنا ، ياوري در پاسخ به اين سوال که آيا فصل آينده را هم در تيم فجر سپاسي مي‌مانيد يا پيشنهادات ديگري داريد، گفت: فعلا استراحت مي‌کنم. امثال من مانند تريلي 18 چرخي هستيم که با بار در يک سربالايي حرکت مي‌کنيم پس از مدتي آنقدر خسته مي‌شويم که بايد زود به زود مقابل قهوه خانه ها بايستيم و استراحت کنيم و بعد از آن که خستگي‌مان در رفت ادامه مسير دهيم.

مسن ترين مربي ليگ برتر گفت: من فجر سپاسي را دوست دارم. فجر يک تيم ارزشي است و کار کردن در آن برايم ارزش زيادي دارد. اما اين تيم سال گذشته با مشکلات زيادي روبرو بود که اگر بخواهد اين مشکلات ادامه داشته باشد، شرايط کار کردن بسيار سخت خواهد شد. من قراردادم با فجر تمام شده است، اما مسئولانشان در تلاش هستند تا مشکلات اين تيم را حل کنند. در آن صورت مي‌توان به همکاري فکر کرد. البته مهم‌ترين موضوع براي حل مشکلات اين باشگاه تعيين بودجه و اعتبار مشخص است که به اندازه حداقل هاي حضور در ليگ برتر باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها