کد خبر: ۱۳۴۲۶۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
گردان پیش از این تصمیم با محرم نویدکیا، کاپیتان سپاهان مشورت کرد که در این شرایط که بحث قهر کردن و خداحافظی بازیکنان داغ است او باید چکار کند.

جام ورزشي؛ بحث کناره گیری و خداحافظی بازیکنان از تیم ملی بسیار شایع شده و لیست این بازیکنان کم کم در حال نزدیک شدن به تعداد لیست بازیکنان حاضر در اردوست. شهاب گردان آخرین بازیکنی است که از حضور در تیم ملی انصراف داد.


این دروازه‌بان که به خاطر بازی‌های خوبش در سپاهان به لیست تیم ملی بازگشت یک روز قبل از شروع اردوی تیم ملی در تماسی با مسئولان فدراسیون اعلام کرد که نمی‌تواند در اردوی تیم ملی شرکت کند. این‌ اتفاق کی‌روش را بسیار عصبانی کرده است.


قضیه رحمتی، نیامدن دانیل داوری و علیرضا حقیقی باعث شده که خیال کی‌روش بابت دروازه خیلی ناراحت باشد. انصراف شهاب گردان هم بعد از اتفاقاتی که برای علی کریمی و هادی عقیلی افتاد هم باعث ناراحتی سرمربی تیم ملی شده است. بعد از نیامدن شهاب گردان شایعات زیادی شنیده شد که این دروازه‌بان بعد از حضور داوری و مطرح شدن بحث رحمتی و اطمینان از این که به او فرصت بازی نخواهد رسید در اردوی تیم ملی حاضر نشده است. حرف و حدیث‌هایی که سرمربی تیم ملی را خیلی عصبانی کرده است.


اما دلیل نیامدن شهاب گردان از زبان خودش چیست؟ این طور که از نزدیکان او شنیده می‌شود او به دلیل بیماری پدرش و مشکلاتی که برای او به وجود آمده و نمی‌تواند رسانه‌ای شود راهی شمال شد.
او پیش از این تصمیم با محرم نویدکیا، کاپیتان سپاهان مشورت کرد که در این شرایط که بحث قهر کردن و خداحافظی بازیکنان داغ است او باید چکار کند که مورد غضب کی‌روش واقع نشود. گردان بعد از پیشنهاد نویدکیا جلسه‌ای با رحیمی، مدیرعامل باشگاه سپاهان داشت و رحیمی در تماسی با کفاشیان و مسئولان فدراسیون از آنها خواست که از کی‌روش مرخصی بگیرند. گردان خودش هم در تماسی با امید نمازی از او اجازه گرفت که در تمرینات تیم ملی شرکت نکند.


یکی از دوستان او در مورد شایعات گفت: «در شرایطی که رحمتی و حقیقی و داوری در اردو نیستند و شهاب گردان شانس بالایی برای بازی کردن دارد او به چه دلیل باید از آمدن انصراف بدهد. تنها دلیل او مشکلات خانوادگی بوده و از اردوی بعدی با انگیزه به تمرینات بازخواهد گشت.»


نبی هم در واکنش به انصراف بازیکنان از حضور در تیم ملی گفت: «من به خراطی دبیر دپارتمان تیم‌های ملی این موضوع را سپرده‌ام که درباره انصراف آنها بررسی کند. آنها مشکلات خانوادگی را علت عدم حضور خود دانستند اما اینگونه نیست که ما تحقیقات خود را نداشته باشیم. قرار است خراطی در این باره بررسی کند.»
تماشا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها