کد خبر: ۱۳۴۱۹۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
سرمربی فصل قبل تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با توجه به شرایطی که در حال حاضر با آن روبرو هستم برای انتخاب دچار مشکل شده ام و تصمیم گیری برایم سخت است.
به گزارش 598،حسین فرکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بعد از عمل جراحی که انجام داده ام تازه از بیمارستان مرخص شده ام و دوران نقاهتم را پشت سر می گذارم با وجود این شرایط همه چیز بر خلاف علاقه باطنی ام پیش می رود و تصمیم گیری را برایم مشکل کرده است.

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال فولاد ادامه داد: من خود را همیشه مدیون هواداران فولاد می دانم و همیشه تلاش خود را کرده ام تا به عنوان مربی برای این تیم موثر باشم.

فرکی در خصوص وضعیت مذاکراتش با باشگاه فولاد برای فصل آینده گفت: هنوز با فولادی ها به طور رسمی وارد مذاکره نشده ایم هرچه بوده فقط به صورت شفاهی و در حد حرف است البته به خاطر دینی که به این تیم دارم و فصل خوبی که در کنار آنها گذراندم تمایل دارم فصل آینده هم در همین تیم بمانم.

وی افزود: من تمام تلاش خود را کرده ام تا در لیگ 91-92 فضای خوبی را بین بازیکنان و مربیان فولاد ایجاد کنم و اعتقادم بر این است که تا حدود زیادی به این هدفم رسیدم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها