کد خبر: ۱۳۱۷۲۵
زمان انتشار: ۱۰:۲۴     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
انتشار رمان جديد مرحوم اميرحسين فردي با عنوان «گرگ‌سالي» که بنابر اعلام ناشر اين کتاب، قرار بود در نمايشگاه کتاب تهران رونمايي شود، به تعويق افتاد.
به گزارش 598 به نقل از کیهان، مراسم گراميداشت نويسنده متعهد و برجسته کشورمان، اميرحسين فردي، با حضور خانواده آن مرحوم و رئيس حوزه هنري در محل بيست و ششمين نمايشگاه کتاب تهران برگزار شد. پيش از اين از سوي حوزه هنري اعلام شده بود که رمان آخر فردي در اين مراسم رونمايي مي‌شود، اما انتشار کتاب «گرگ‌سالي» به مراسم يادبود چهلمين روز درگذشت اين نويسنده موکول شد.

محسن مومني شريف، رئيس حوزه هنري در پاسخ به خبرنگار کيهان درباره علت اين تعويق گفت: خواست آقاي فردي اين بود که کتاب جديدش در نمايشگاه کتاب منتشر نگردد. به دليل بحراني شدن قيمت کاغذ، مرحوم فردي سفارش کردند که ابتدا آثار ديگري که در نوبت چاپ هستند انتشار يابند. ما هم براي احترام به خواست ايشان از نشر کتاب در اين زمان پرهيز کرده و به مراسم اربعين درگذشت وي موکول کرديم.

در اين مراسم همچنين مهندس مريم فردي، دختر مرحوم اميرحسين فردي گفت: پدرم هميشه از شعار دادن و عمل نکردن خسته بود و مي‌گفت که کارهاي انجام نشده زيادي براي انقلاب بر زمين مانده است. به همين دليل هم خودش بي‌وقفه براي عملي ساختن بخشي از اين امور، کار مي‌کرد و حتي با وجود کسالت، تمام طول تعطيلات عيد نوروز را به تحقيق براي نگارش جلد سوم رمان «اسماعيل» اختصاص داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها