کد خبر: ۱۲۵۱۸۲
زمان انتشار: ۱۹:۱۹     ۲۵ فروردين ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال سپاهان گفت: تيم سپاهان نتيجه يک فصل تلاش خود را در بازي فردا با استقلال مي‌گيرد و از اين رو براي پيروزي به ميدان مي‌رويم.
رسول خوروش اظهار کرد: يک روز پس از بازي با الاهلي عربستان به کشور بازگشته و تمرينات خود را براي مصاف با تيم استقلال از سر گرفتيم.

وي با ابراز رضايت از وضعيت روحي و رواني بازيکنان تيم سپاهان تصريح کرد: با وجودي که شکست بدي را برابر تيم الاهلي عربستان متحمل شديم، اما بازيکنان ما اين باخت را فراموش کرده و تمرکز خود را بر روي بازي با استقلال گذاشته‌اند.

به نقل از فارس، سرپرست تيم فوتبال سپاهان با بيان اينکه ديدار سپاهان و استقلال يک فينال تمام عيار است، بيان کرد: هر دو تيم براي دست يابي به قهرماني به برد در اين بازي نياز دارند و هر تيمي برنده اين بازي باشد، مي‌تواند قهرماني را در دسترس ببيند.

وي با اشاره به برنامه فشرده ديدارهاي سپاهان در سال 92 تاکيد کرد: فشردگي مسابقات موجب شده تا خستگي در ساق پاي بازيکنان ديده شود و تيم از شادابي لازم به دور باشد.

خوروش ادامه داد: طي بيست روز گذشته تيم ما هر چهار روز يک بار مسابقه داشته است اما شرايط بازي با استقلال به گونه‌اي است که بايد خود را مهياي نبرد نفس گيري کنيم.

در مهم‌ترين ديدار هفته سي‌و‌دوم ليگ برتر فوتبال فردا دو تيم استقلال و سپاهان به مصاف هم مي‌روند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها