کد خبر: ۱۱۸۰۳۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
اشگاه استقلال موضع خود را درباره بازی تراکتورسازی مشخص كرد: سهم تماشاگران میهمان 10 درصد، نه بیشتر!

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ باشگاه استقلال موضع خود را درباره تخصیص سهمیه تماشاگران در بازی روز جمعه آبی پوشان مقابل تراکتورسازی اعلام کرد.


بر این اساس مدیران استقلال به این جمع بندی رسیده اند که مطابق قانون، 10 درصد ازظرفیت ورزشگاه آزادی را در اختیار هواداران تیم تراکتورسازی قرار بدهند.


باشگاه استقلال امیدوار است که با توجه به حساسیت این بازی و تقابل مهم دو تیم صدرنشین، طرفداران این تیم در بازی روز جمعه حضور گسترده ای داشته باشند تا فقط سهم 10 درصدی به طرفداران تراکتور اختصاص پیدا کند.


در بازی رفت فصل گذشته میان استقلال و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی، علی فتح الله زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرده بود که با حضور هواداران تیم تبریزی بیش از ظرفیت 10 درصد مخالفتی ندارد اما این بار مدیران تیم پایتخت نشین با توجه به شرایط خاص این بازی تصمیم دیگری گرفته اند.


این در حالی است که بعید به نظر می رسد برای این مسابقه حساس، فقط 10 هزار طرفدار تراکتور برای حمایت از تیمشان به ورزشگاه آزادی بیایند و این احتمال وجود دارد مدیران باشگاه تراکتورسازی از باشگاه استقلال درخواست سهمیه بیشتری را برای حضور تماشاگرانشان داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها