کد خبر: ۱۱۵۷۹۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
ادعاي محمد قاضي درباره اين‌كه «گل‌محمدي با من لج كرده است» اين موضوع را به سوال اصلي خبرنگاران از سرمربي پرسپوليس تبديل كرد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه دیدار دوستانه این تیم مقابل تیم ملی نوجوانان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز یک بازی دوستانه را برای بازیکنانی که در بازی روز گذشته به میدان نرفته بودند تدارک دیدیم. تیم ملی نوجوانان تیم خوبی است که با هدایت علی دوستی‌مهر میتواند موفق باشد البته باید امکانات لازم را در اختیار این تیم قرار دهیم و از آنها حمایت کنیم.

 

او درباره امکان استفاده از بازیکنان ذخیره پرسپولیس در بازی های بعد گفت: ما در حال حاضر 22 بازیکن در اختیار داریم و در آینده به همه آنها احتیاج پیدا می‌کنیم. باید بازیکنان را در شرایط بازی قرار دهیم هر چند که این بازیکنان قبلا هم در بازی های ما به میدان رفته بودند.

 

خبرنگاری از گل محمدی درباره ناراحتی محمد قاضی در تمرین امروز (شنبه) پرسید که او پاسخ داد: این تصور شماست؛ قاضی مریض بوده و از تمرین رفته است. من با هیچ بازیکنی لج نمی‌کنم، همه عضو یک تیم هستیم و به یکدیگر احتیاج داریم، ضمن اینکه قاضی از نظر شخصیتی در حد بالایی است. ناراحتی او فقط یک شایعه است. من خودم با او صحبت کردم و خودش به من گفت که ناراحتی در کار نبوده است.

 

سرمربی پرسپولیس در پایان درباره صحنه ای که علی کریمی برای لحظاتی احساس درد کرد گفت: مشکل خاصی نبوده است، کریمی به من گفت صدایی در پایم شنیدم اما دکتر تیم هم گفت که او مشکلی ندارد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها