کد خبر: ۱۱۴۲۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
به گزارش سرویس بین الملل بی باک، "نجاح محمد علی" تحلیلگر مسائل ایران شبکه العربیه که موضع بسیار واضحی در برابر انقلاب اسلامی ایران دارد گفت: هر گونه بحرانی در منطقه باعث قدرتمندتر شدن جمهوری اسلامی ایران و تقویت نفوذ این کشور در بین عربها می شود.

العربیه مدعی شد: بحرین برای ایران مثل دروازه ای می باشد که از طریق آن می تواند بر تمام کشورهای عربی نفوذ کند و با ایجاد فتنه بین شیعه و سنی در این کشور نقشه های خود را عملی می کند.

نجاح محمد علی در ادامه گفتگویش که به صورت زنده از العربیه پخش شد در ادعایی مضحک گفت: ایران همیشه برای نفوذ در یک کشور عربی از سلاح فتنه بین شیعه و سنی استفاده می کند به اضافه اینکه ایران به کشور بحرین به عنوان جزئی از خود نگاه می کند و نمی تواند استقلال بحرین را تحمل کند بنابراین دخالت در امور داخلی این کشور را امری طبیعی برای خود می داند.

حال جای سئوال دارد که با توجه به فرمایشات مکرر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مبنی بر وحدت شیعی و سنی - که این امر همواره مورد اعتراض عده ای افراطی سنی و شیعه بوده است - و تلاش عملی جمهوری اسلامی ایران در این راستا، چگونه این کارشناس شبکه فتنه در جهان اسلام چنین برداشتی را نموده است؟! البته پاسخ این مسائله را باید در ترس مقامات سعودی نسبت به انقلاب مردمشان و عشق بیش از حد آنها به چاههای نفت و سایر منابع درآمد زای عربستان سعودی جستجو کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها