کد خبر: ۱۱۳۳۰۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۸     ۲۴ بهمن ۱۳۹۱
سرمربي استقلال گفت كه هر حرفي درباره برنامه 90 زده است به خاطر استقلال بوده نه خودش.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ امير قلعه‌نويي‌‌ قصد ندارد از مواضع‌‌ هفته‌هاي اخير خود کوتاه بيايد. او که آتش توپخانه خود را به سوي رسانه‌ها و همچنين عادل فردوسي‌پور برافروخت، اين روزها در مصاحبه‌ها و کنفرانس‌هاي خود روي حرف‌هايش تاکيد مي‌کند. با آن‌که در روزهاي اخير فشار بر روي قلعه‌نويي افزايش يافته‌، او قصد ندارد از مواضع قبلي خود عقب‌نشيني کند.


او پس از آن‌که فردوسي‌پور را مافياي فوتبال ايران خواند، موجي از انتقادها را پشت‌سر‌ خود ديد و رسانه‌ها نيز که از اين مربي دلگير بودند، همچنان به انتقادهاي خود‌ عليه او ادامه دادند.


اما امير قلعه‌نويي در روزهاي اخير و در يک محفل دوستانه تاکيد کرده که از مواضع قبلي خود عقب نخواهد نشست و اگر لازم باشد، تمام حرف‌هاي خود را بار ديگر تکرار خواهد کرد. قلعه‌نويي گفته: «من هر حرفي زدم درست بوده و دليلي ندارد که عقب‌نشيني کنم. بايد بايستم و از تيمم دفاع کنم. اگر حرفي زدم به خاطر خودم نبوده، به خاطر استقلال بوده است.»


اما خبرهاي ديگري نيز از استقلال به بيرون درز کرده است. علي فتح الله زاده در محفلي دوستانه به انتقاد از مواضع سرمربي تيمش پرداخته است. او در تماس تلفني با برخي از نزديکانش تاکيد کرده: «دوست ندارم شرايط اين‌طور باشد. ديگر نمي‌دانم بايد چکار کنم. قلعه‌نويي بايد اين بحث‌ها را تمام کند.»


شنيده‌ها حکايت از آن دارد که اختلاف‌نظر بين قلعه‌نويي و علي فتح الله زاده تشديد شده‌ و مدير‌عامل تنها براي بيشتر نشدن مشکلات تا پيش از صحبت در برنامه 90 سکوت کرده و پاسخ رسانه‌ها را نمي‌داد.


برخي از بازيکنان استقلال نيز در اظهار‌نظرهاي خود در محافل دوستانه تاکيد کرده‌اند رفتارهاي قلعه‌نويي و اختلاف پيش آمده بين او و رسانه‌ها، به اين تيم ضربه خواهد زد. يکي از بازيکنان اين تيم مي‌گويد: «استقلال در صدر جدول است. ما مشکل مالي داريم و اين بحث‌ها نيز حاصلي جز سخت کردن شرايط ندارد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها