کد خبر: ۱۱۲۸۲۷
زمان انتشار: ۱۷:۲۰     ۲۱ بهمن ۱۳۹۱
به گزارش 598 به نقل  از هم اندیشی ؛ صالح جوکار نماینده مردم  یزد  و صدوق در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار هم اندیشی با اشاره به اینکه دشمن پس از فتنه ۸۸ درپی ایجاد فتنه مجدد بوده است افزود: دستگاهای اطلاعاتی کشور از همان ابتدا سعی کردند با پیگری و اشراف پیدا کردن بر فعالیت های دشمنان در داخل و خارج از کشور اینگونه فعالیت ها را درهمان هسته های اولیه مهار کنند.

عضوکمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جرم فعالان رسانه ای اصلاح طلب دستگیر شده فعالیت رسانه ای علیه نظام وانحراف افکار عمومی بوده است ادامه داد: عمق نفوذ این فعالیت ها بسیار زیادبوده است و پرونده افراد دستگیر شده در مرحله تحقیقات قرار دارد.

نماینده مردم یزد وصدوق در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کسانی که بحث " انتخابات آزاد"و "برگزاری انتخابات طبق استاندارد های بین المللی "را مطرح میکنند اظهار داشت: این راهبردهای فتنه  انگیزانه  بتدابیر مقام معظم رهبری خنثی شده است .

وی همچنین با انتقاد از اظهارت حبیب ا... عسکر اولادی در تطهیر فتنه گران تاکید کرد: برخی ها فکر نکنند در هر جایگاهی که هستند می توانندبرای مردم تئوری پردازی کنند چراکه مردم همیشه بهترین تشخیص ها و انتخابها را داشته اند.

جوکار بااشاره به اینکه مردم سران فتنه را خوب می شناسند خاطر نشان کرد: چگونه می شود کسانی که علیه نظام و قانون اساسی عمل کرده وسابقه اقدام علیه امنیت را درسابقه خود دارند دوباره بیایند و بدون توجه به اقدام ساختار شکنانه خود در انتخابات نامزد شوند!!

نماینده مردم یزد درپایان با اشاره به اینکه مسئولین باید حل مشکلات معیشیتی را در اولویت خود قرار دهند افزود: قطعا انتخابات آینده مجلس باشکوه تر از دوره ی قبل برگزار خو هدشد چراکه مردم ما برای مسائل مادی انقلاب نکرده اند ولی باید اینگونه مسائل مردم هم توسط مسئولین امر حل شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها