کد خبر: ۱۱۲۳۵۱
زمان انتشار: ۰۷:۰۲     ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
رسانه هاي ضد انقلاب از اتفاق روز يكشنبه و مخاصمه دولت و مجلس به بهانه استيضاح وزير كار ابراز ذوق زدگي و شادماني مي كنند.
598 به نقل از کیهان: سايت هاي زنجيره اي نظير گويانيوز، جرس و كلمه و... در كنار انتشار پرآب و تاب حواشي پررنگ تر از متن ماجراي استيضاح، با عباراتي نظير اين عبارات به ارزيابي ماجراي يكشنبه پرداختند؛ «در ميان تمامي اخباري كه در طول عمرم شنيدم، از كمتر خبري به اين حد خوشحال شدم. چند سال پيش باور كردن چنين خبري امكانپذير نبود»، «ماجراي پرشعفي بود»، «بايد از اين نزاع ها استفاده كرد» و...
در عين حال ارگان حلقه لندن كه در وضعيت نيمه تعطيلي به سر مي برد، در تحليلي خاطرنشان كرد: نزاع جريان هاي حاكم ثمرات و بركاتي براي ما دارد و مهم است. تغيير خواهان ]اسم مستعار جريان برانداز[ از رخدادهاي مجلس بس مشعوف شدند اما اينكه دلخوش باشيم به درگيري آنها به معناي الزام گذار نيست. شكاف در حاكميت و نزاع هاي اين چنيني در فقدان نيروي اجتماعي به خواسته هاي مطلوب ما نظير آزادي بازداشت شدگان و «انتخابات آزاد» منتهي نخواهد شد.
جرس از «تحرك گريز از مركز» برخي جريان هاي سياسي استقبال كرده اما با اين وجود نوشت: بي گمان در شرايط كنوني، رهبري و جريان حاكم دست بالا را دارند و احمدي نژاد تا جايي تحمل خواهد شد. سركشي هاي او و پروژه هاي سياسي- ايدئولوژيك باند وي و مشايي، با ابزارهاي متعددي قابل كنترل است. البته بديهي است كه آيت الله خامنه اي خواهد كوشيد تا جاي ممكن و با حداكثر تدبير، هواپيماي دولت بدون آسيب عمده و با كمترين هزينه براي نظام، در سال 92 فرود آيد.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها