کد خبر: ۱۱۱۹۸۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
همیشه نسبت به فهرست دعوت شدگان به تیم ملی اعتراض وجود دارد ولی گاهی شرایط فرق می‌کند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، پاشازاده در ارزیابی خود از شرایط بازیکنانی که در اردوی تیم ملی حاضر شده‌اند، عنوان کرد: بازیکنان همه آماده هستند و در لیگ فعال بودند. اینکه چه بازیکنی دعوت شود براساس نظر کادر فنی است و حتما این بازیکنانی که دعوت شده‌اند، آماده هستند. از نظر من مشکل خاصی وجود ندارد.

 

پاشازاده درباره فهرست تیم ملی و اعتراضی که به دعوت نشدن بعضی از بازیکنان می‌شود عنوان کرد: همیشه نسبت به فهرست دعوت شدگان به تیم ملی اعتراض وجود دارد ولی گاهی شرایط فرق می‌کند. به عنوان مثال دعوت نشدن محمد نوری به این معنی نیست که او بازیکن خوبی نیست اما وقتی در این پست بازیکنی مانند جباری حضور دارد نمی‌توان چند بازیکن را دعوت کرد. همچنین کریم انصاری‌فرد بازیکن خوبی است که شخصا او را دوست دارم و خصوصیات یک مهاجم خوب را دارد اما فکر می‌کنم باید از نظر روانی روی او بیشتر کار شود تا به اوج بازگردد. حقیقی هم تازه ابتدای راه است و باید خودش را ثابت کند. او بازیکن مستعدی است و هنوز برای دعوت شدنش دیر نشده است.

 

وی ادامه داد: بعضی بازیکنان دیگر هم هستند که می‌توانستند در ترکیب  باشند. به عنوان مثال امیر حسین صادقی خوب کار کرده و اگر در استقلال بازی نمی‌کرد دعوت می‌شد.

 

بازیکن دهه 70 استقلال درباره تصمیم رحمتی مبنی بر خداحافظی از تیم ملی و دعوت نشدن او از سوی کی‌روش گفت: من متوجه نشدم رحمتی به چه دلیلی خداحافظی کرد اما به نظرش احترام می‌گذارم، هر چند که فکر می‌کنم مسائل ملی ارجحیت دارد. در حال حاضر سه دروازه‌بان خوب در تیم ملی هستند که عملکرد مناسبی در تیم‌های خود داشته‌اند اما باید ببینیم که در تیم ملی چطور ظاهر خواهند شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها