کد خبر: ۱۱۱۳۸۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
جانشین پیشین نماینده ولی فقیه در سپاه، برخورد قضایی با فتنه گران سال 88 را زمینه ساز ایجاد زمینه برای مظلوم نمایی آنها دانست.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور در همایش ویژه دهه مبارک فجر با محور واکاوی جریان‌های نفاق در حرم مطهر رضوی، با بی‌تاثیر خواندن فعالیت فتنه‌گران در انتخابات 88، تصریح کرد: اگر نظام جمهوری اسلامی با فتنه‌گران انتخابات 88 برخورد قانونی نکرده، معنایش این نیست که آنان مجرم نبوده و یا این‌که نظام توانایی مجازات آنان را ندارد، بلکه معنایش آن است که برخورد قضایی متناسب با هر شخص متفاوت است.

ذوالنور سران فتنه را مرده‌های سیاسی خواند و افزود: سران فتنه امروز مایوس هستند و اگر نظام با آنها برخورد قضایی داشته باشد ،میدان مظلوم‌نمایی برای آنان بیشتر فراهم خواهد شد.

وی همچنین شعارهای فتنه‌ گران در سال 88 را ادامه شعارهای سازمان منافقین خلق اعلام و کاشتن بذر تردید در دل مردم را از ابزارهای اصلی منافقین برشمرد.

ذوالنور هدف اصلی منافقین را براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: امروز برای تخریب نظام‌های سیاسی دنیا منافقین با نقابی از جنس مردم وارد صحنه می‌شوند.

جانشین پیشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر این‌که در شرایط کنونی دشمنان پایه‌ها و سازه‌های اصلی نظام را نشانه گرفته‌ است، افزود: دشمنان ضربه‌های خود را به وسیله عناصر نفوذی از داخل نظام به کشور وارد خواهند کرد.

ذوالنور با اشاره به سخنان حضرت امام علی(ع) مبنی بر این‌که "حق را بشناس، اهل حق را خواهی شناخت"، گفت: بزرگترین شاخص برای تشخیص انقلابیون از منافقین و مهمترین معیار خط رهبری و ولایت فقیه است.

وی با انتقاد ازعملکرد رسانه‌های داخلی، تصریح کرد: رسانه‌های داخلی نسبت به رسانه‌های بیگانه در گفتمان‌سازی، نشان دادن وقایع تاریخی و جذب مخاطب کوتاهی کرده و این امر چندان رضایت‌بخش نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها