کد خبر: ۱۰۸۱۴۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۰۲ بهمن ۱۳۹۱
حضور داوري ابزاری شده است تا رحمتی به نوعی تخریب شود و او با این اقدام یک گام جلو‌تر از آن‌هایی برداشت که داوری را مقابلش قرار داده‌اند

سايت گل- مهدی رحمتی در اقدامی عجیب از تیم ملی کناره‌گیری کرد و فعلا تمایلی به بازی برای تیم ایران ندارد. رحمتی درباره این‌که چرا در این مقطع دست به این کناره‌گیری زده است حرفی نزده و نمی‌خواهد درباره اتفاقاتی که باعث رفتن از تیم ملی شده است حرفی بزند اما مي‌شود حدس زد كه او از شرایطی ناراحت است و اين ناراحتي باعث اعلام كناره‌گيري شده است.

یک دلیل آن می‌تواند جو به وجود آمده در چند ماه اخیر درباره حضور دانیال داوری باشد که در لیگ ۲ آلمان حضور دارد و تقریبا حضورش در تیم ملی ایران قطعی است. حضور داوري ابزاری شده است تا رحمتی به نوعی تخریب شود و او با این اقدام یک گام جلو‌تر از آن‌هایی برداشت که داوری را مقابلش قرار داده‌اند. رحمتی از زماني که پيراهن شماره يك ایران را مي‌پوشد تقریبا بی‌رقیب بوده است و حضور دانیال داوری می‌تواند اين شماره یک بودن را تهدید کند. او با این اقدام قصد داشته به کی‌روش و سایرین بفهماند که دلخور است.

نکته بعدی اختلاف شدید او با یکی از بازیکنان سر‌شناس تیم ملی است که مدت‌هاست این اختلاف آغاز شده و ادامه‌دار هم هست. هر دو طرف این دعوا مواضع تندی نسبت به هم دارند و اگر چه نامی از هم نمي‌برند اما حتی مواضعی هم برای هم گرفته‌اند. رحمتی با این کناره‌گیری یک گام دیگر در رقابت با این رقیب برداشت و به نوعی قصد دارد وانمود کند که مسائل و اختلافاتی وجود دارد که او خودش را حرف کرده است. در چنین مواقعی شاید برد با کسی باشد که خودش را حذف کند و جو را با این حذف به سمت خود برگرداند. این اختلاف گویا ریشه‌ای‌تر از آن است که حل شود و رحمتی با حذف خود می‌خواهد ضربه شستی به طرف دعواي خود بزند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها