کد خبر: ۱۰۷۴۰
زمان انتشار: ۱۷:۳۷     ۱۶ فروردين ۱۳۹۰
در برنامه دیشب نود، عادل فردوسی پور چندین بار به صورت مستقیم و غیرمستقیم به تبلیغ برای اصغر فرهادی و ساخته سینمایی او پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی مشرق، دیشب در برنامه نود، عادل فردوسی پور چند بار و به بهانه های مختلف از فیلم اصغر فرهادی نام برد به طوریکه به نوعی به نظر می رسید مردم رو به دیدن این فیلم تشویق می کرد.

وی در تیتراژ برنامه گفت: حمید علیدوستی بعد از اینکه اصغر فرهادی خرس های جشنواره برلین رو به فیلمش اختصاص داد تصمیم به ساخت فیلم جدایی صابر از پیکان گرفته.

چندی پیش صابر میرقربانی بازیکن تیم پیکان توسط حمید علیدوستی پدر ترانه علیدوستی بازیگر فیلم "درباره الی"، از تیم پیکان کنار گذاشته شده بود که البته در این تیتراژ فردوسی پور عکس هایی از اصغر فرهادی با خرس های جشنواره برلین نیز نمایش داد و در آخر برنامه هم خبر برکناری حمید علیدوستی را با عنوان جدایی حمید از پیکان عنوان کرد.

این برای چندمین بار است که عادل فردوسی‌پور در برنامه نود رفتارهایی خارج از چارچوب وظایفش به نمایش می گذارد، که با بی توجهی مسئولان این شبکه مواجه می شود که این اغماض قابل انتقاد و تعجب برانگیز است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۰ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۰
۰
۰
این شخصیت موذی را من خوب می شناسم...........از دوستانش خط می گیره
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۹ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۰
۰
۰
سرنوشتي مشابه رشيد پور درانتظار فردوسي پور است.چون اين آقايان جنبه اش را ندارند خيلي زود گند ميزنند.منظورم را دقيقتر بگم و اونم اينه که خدايا تا به ما ظرفيتش رو نداديشهرت واعتبار نده.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۲ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۰
۰
۰
آيا كسي هست كه جلوي اين آقاي به اصطلاح «عادل» رو كه تحمل شنيدن انتقاد رو نداره و متناوباً از بيت المال استفاده مي كنه تانظراتش رو كه گاهي خلاف قانون كشور (توهين مكرر به دولتبه جاي نقد سازنده) و اخلاق اسلامي هست،براي بر ديگران ديكته كنه، بگيره! مسئولان سازمان و شبكه سوم يا غافلند و يا قاصر! خدا عاقبت مان را ختم به خير كند.
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۰۲:۳۸ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۰
۰
۰
اگه تبلیغ اخراجی ها رو می کرد همین حرفارو هم می زدید؟ از خدا می خوام به مسئولین نویسندگان این مطالب و سردبیران این سایت بی محتوا اندکی ذهن باز عنایت کند! الهی آمین!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها