کد خبر: ۱۰۵۴۳۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۱۸ دی ۱۳۹۱
احمد ابراهیمی، سرپرست باشگاه در این باره به گل می گوید: بله سوشا بی ادبی کرده اما بحث اخراجش در میان نیست
به گزارش 598 به نقل از سایت گل – دو دروازه بان جوان تیم ملی بعد از حضوردر بازی های غرب آسیا و حراست از دروازه  تیم ملی - همراه با علیرضا حقیقی - از تیم های خود اخراج شدند.
 
ابتدا حامد لک دروازه بان صبا به خاطر دعوا با میلادنوری بر سر بازوبند کاپیتانی ازتیمش اخراج شد که البته دو سه روزی است به تمرین برگشته اما حالانوبت سوشل مکانی است که ظاهرا به خاطر نیمکت نشینی اش معترض شده تا ابراهیم زاده در استانه دیدار حساس با پرسپولیس  او را کنار بگذارد.
 در همین ارتباط منصور قنبرزاده  مدیر عامل باشگاه نفت گفته است :مکانی به دلیل آنکه در یکی از تمرینات از دستورات کادر فنی تبعیت نکرد و به حالت قهر و با غرولند به رختکن رفت از سوی سرمربی در اختیار باشگاه قرار گرفته است و ما در یکی دو روز آینده در کمیته انضباطی این مسئله را بررسی می‌کنیم اما بحث درگیری فیزیکی در میان نبوده است.
سوشا دروازه بان با استعتدادی است اما در کارنامه اش رفتارهایی از این دست مشاهده شده است. او در بازی های گذشته نفت نیمکت نشین بوده و جای خود را به حامد فلاح زاده داده است که او در بازی های گذشته خوب کارکرده و طبعا راهی جز نیمکت نشینی سوشا نیست ؛ به خصوص که خود او هم مصدومیتی از ناحیه کمر داشته است.
احمد ابراهیمی، سرپرست باشگاه در این باره به گل می گوید: بله سوشا بی ادبی کرده اما بحث اخراجش در میان نیست. او از غرب اسیا که برگشت باید آسیب دیده بود و باید استراحت می کرد و دروازه بان جانشینش هم نمایش خوبی داشته. به هرحال از این اتفاقات متاسافانه رخ می دهد و باید حل اش کرد.
جالب اینکه مهمترین خبر حاشیه ای فوتبال دنیا نیمکت نشین شدن ایکر کاسیاس بهترین دروازه بان دنیاست و البته فاصله ، در نوع برخوردها با این موضوع است...

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها