کد خبر: ۱۰۵۴۳۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۱۸ دی ۱۳۹۱
به دلیل سرپیچی سوشا مکانی از دستورات ابراهیم‌زاده، سرمربی تیم اجازه تمرین به این دروازه‌بان را نداد و او را در اختیار باشگاه قرار داد

به گزارش 598 به نقل از سايت گل- از تمرينات تيم نفت تهران خبر مي‌رسد در فاصله كمتر از دو روز تا ديدار حساس جام حذفي مقابل پرسپوليس، اوضاع در اردوي اين تيم چندان رضايت‌بخش نيست. نفتي‌ها بعد از يك بازي سنگين در بندرعباس و تساوي مقابل ميزبان خود به تهران برگشته‌اند تا در كمترين زمان براي انجام بازي بعدي به فاصله 72 ساعت آماده شوند. حالا به خستگي بازيكنان اين تيم درگيري مربي و بازيكن و اخراج دروازه‌بان ملي‌پوش تيم هم اضافه شده است.

عصر امروز خبري در شهر پيچيد كه سوشا مكاني در سر تمرينات تيم نفت با منصور ابراهيم‌زاده درگيري فيزيكي پيدا كرده‌اند! البته وقوع درگيري شديد و فيزيكي بلافاصله توسط مسئولان نفت تكذيب شد اما مديرعامل تيم با اعلام اين‌كه سوشا تا اطلاع ثانوي از حضور در تمرينات تيم محروم خواهد بود توضيح داد: «نمی‌توانم به رسانه‌ها دروغ گفته و بگویم اتفاقی نیفتاده است. اما متاسفانه آنچه هم که در برخی از رسانه‌ها مبنی بر درگیری فیزیکی سوشا مکانی با سرمربی تیم مطرح شده کذب محض است.»


وی افزود: «بعد از بازگشت سوشا مکانی از تمرینات تیم ملی، این بازیکن نتوانست آنچه که مد نظر کادر فنی تیم نفت بود را به خوبی برآورده کند البته نباید این موضوع را نایده بگیریم که وی مصدومیت هم داشت.»

مدیرعامل باشگاه نفت تهران تاکید کرد: «در تمرین امروز وقتی ابراهیم‌زاده با سوشا مکانی در خصوص این که چرا دقت و تمرکز لازم را در تمرینات ندارد صحبت کرد این بازیکن نسبت به صحبت سرمربی تیم بی‌تفاوت نشان داد و از آن تمکین نکرد.»

وی افزود: «به دلیل سرپیچی سوشا مکانی از دستورات ابراهیم‌زاده، سرمربی تیم اجازه تمرین به این دروازه‌بان را نداد و او را در اختیار باشگاه قرار داد.»

قنبرزاده تصریح کرد: «از آنجایی که کادر مدیریتی باشگاه نفت تهران روی اخلاق مداری و توجه به ارزش‌ها تاکید زیادی دارد تا اطلاع ثانونی اجازه حضور سوشا مکانی در تمرینات تیم را نمی‌دهیم تا طی 48 ساعت آینده کمیته انضباطی باشگاه نفت با شنیدن اظهارات این بازیکن در خصوص وی تصمیم گیری کند.»

به گزارش گل و به نقل از مهر، مدیرعامل باشگاه نفت تهران در بخش دیگر گفتگو در مورد تغییر زمان و مکان دیدار این تیم با پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های جام حذفی گفت: «من این تغییر را از طریق رسانه‌ها مطلع شدم. ما پیش از این به سازمان لیگ نامه نوشته و با یادآوری اینکه دیداری که روز شنبه در بندرعباس مقابل تیم آلومینیوم داشتیم و یکشنبه شب به تهران رسیدیم، اعلام کردیم که برگزاری دیدار مقابل پرسپولیس در کمتر  از 48 ساعت پس از این دیدار برای مان سخت است. اما متاسفانه سازمان لیگ به این درخواست ما پاسخي نداد. در شرایط فعلی هم کاری از دست ما برنمی‌آید چون سابقه نشان داده فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای درخواست تیم‌هایی مانند نفت تهران ارزش قائل نیستند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها