کد خبر: ۱۰۵۲۵۳
زمان انتشار: ۲۲:۳۰     ۱۷ دی ۱۳۹۱
لیگ برتر - محمود یاوری باتجربه‌ترین مربی لیگ برتر از قضاوت تیم داوری در دیدار مقابل صنعت نفت ناراحت است.

به گزارش598 به نقل از خبرآنلاین؛ او در مورد تساوی فجرسپاسی در آبادان حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌کند: «ما روز خوبی داشتیم ولی متاسفانه نتوانستیم به 3 امتیاز برسیم. وقتی جلو می‌افتیم بچه‌های ما بعضی چیزها را فراموش می‌کنند. ما در نیمه اول 3 فرصت گلزنی و در نیمه دوم 2 فرصت گلزنی را از دست دادیم و پنالتی فجر سوخت و متاسفانه قضاوت داور یک‌طرفه بود.»
او ادامه می‌دهد:« من قبلا هم گفته بودم باید برای بازی‌ها داورهای خوبی بگذارند که اشتباهات آنها نتیجه بازی را عوض نکند. متاسفانه کنترل بازی در برخی صحنه‌ها از دست داور خارج بود و نمی‌دانم کمیته داوران چرا اینطور عمل می‌کند. ما تا حالا رنگ فغانی، ترکی، ممبینی، مظفری‌زاده و حق‌وردی را ندیده‌ایم. آیا این درست است که چنین رفتاری با ما صورت بگیرد‍؟»
یاوری که از این شرایط ناراحت است در قسمتی دیگر از حرف‌هایش می‌گوید: «حالا که فجرسپاسی 5/2 میلیارد هزینه کرده است باید دچار این وضعیت شود؟ آقایان شاید ما از اسب افتاده‌ایم ولی از اصل نیفتاده‌ایم. ما بعد از گلی که زدیم به داور باختیم و یک گل خوردیم و باید بگویم که او در نتیجه بازی تاثیرگذار بود. به آقایان می‌گویم که فجرسپاسی تیم بی صاحبی نیست و اتفاقا صاحب فجر خیلی گردن کلفت است. آقایان خیال نکنند که این تیم صاحب ندارد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها