کد خبر: ۱۰۴۴۸۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۱۳ دی ۱۳۹۱
مهاجم تيم فوتبال نفت تهران گفت: درحال حاضر شرايط خوبي داريم اما نفت تهران روزهاي بهتري هم در پيش دارد.
به گزارش 598 ،امين منوچهري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شرايط نفت تهران در حال حاضر خوب است و از 2 بازي اول نيم فصل دوم 4 امتياز گرفته ايم اما تيم ما روزهاي بهتري را در پيش دارد و مطمئنا در آينده وضعيت بهتري خواهيم داشت و نتايج بهتري کسب مي کنيم.

مهاجم تيم نفت تهران افزود: براي ديدار با آلومينيوم هرمزگان صددرصد آماده ام. هرچه مي گذرد به تيم نزديکتر مي شوم و کادر فني و بازيکنان تيم هم خيلي به من کمک مي کنند تا زودتر با تيم هماهنگ شوم و براي نفت تهران مثمرثمر باشم از شرايط خودم راضي هستم، البته زماني که استقلال بودم هم از شرايطم راضي بودم اما الآن دارم بهتر مي شوم.

وي تصريح کرد: اين هفته بايد در بندرعباس به مصاف آلومينيوم هرمزگان برويم که تيم خطرناکي است آنها هفته گذشته 3 امتياز بسيار خوب و با ارزش در رشت مقابل داماش گيلان گرفته اند و واقعا تيم خطرناکي هستند چون مربي و بازيکنان خوبي دارند و بازي بسيار سختي در خانه آنها داريم اما تلاش مي کنيم تا دست پر از استاديوم بندرعباس خارج شويم.

منوچهري اظهار داشت: روز اولي که به نفت تهران آمدم متوجه شدم که باشگاه اهداف بزرگي را دنبال مي کند و مي خواهند سهميه آسيا را بگيرند در جام حذفي هم دنبال صعود به مراحل بالاتر هستيم فوتبال قابل پيش بيني نيست و هر لحظه ممکن است اتفاقي بيفتد اما تلاش مي کنيم تا نتايج خوبي در ليگ و جام حذفي بگيريم.

وي افزود: به نفت تهران آمدم که خودم را ثابت کنم و به تيم ملي برسم. انگيزه بسيار زيادي دارم و با روحيه بالايي کار مي کنم و اميدوارم رسيدن به تيم ملي در زمين فوتبال برايم اتفاق بيفتد و بتوانم به اين هدف بزرگي که دارم، برسم و براي تيم ملي کشورم بازي کنم.

منوچهري در پايان گفت: از استقلالي ها دلخور نيستم هميشه خودم را استقلالي مي دانم و همه آنهايي که در استقلال هستند را دوست دارم هيچ دلخوري از استقلالي ها ندارم و تنها ناراحتي من اين بود که استقلال در آن نيم فصلي که آنجا بودم، هيچ وقت خط هافبک خودش را به طور کامل در اختيار نداشت و نمي توانستند براي من فرصت سازي کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها