کد خبر: ۱۰۴۰۹۰
زمان انتشار: ۲۲:۵۴     ۱۱ دی ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما نماینده ایران و وزارت ورزش در آسیا هستیم و باید مشکلات ما را برطرف کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی پس از  یپروزی یک بر صفر مقابل سایپا در نشست خبری اظهار داشت: سال نو میلادی را تبریک می‌گویم. انشالله زیر سایه خدا سال خوب و پربرکت برای تمامی مسیحیان و ارامنه باشد. سه امتیاز را گرفتیم و به تقوی تبریک می‌گویم. یکی از بازی‌های خوب لیگ بود. نیمه دوم موقعیت زیادی داشتیم. از برخی بازیکنان گلایه دارم. ایجاد موقعیت می‌شود باید استفاده کنند تا ما دقایق آخر استرس نداشته باشیم. اگر قهرمانی لیگ، آسیا و حذفی می‌خواهیم با این نگرش دچار اشتباه می‌شویم مگر می‌شود 6 موقعیت تک به تک را گل نزد. در مجموع خوب بودیم چون با شرایط بسیار سخت کار می‌کنیم. مشکلاتی هست منتظر بازگشت فتح‌الله زاده هستیم تا با هیئت مدیره حرف بزنیم و باید فکر اساسی کنیم.

وی ادامه داد: تا ساعت 11 معلوم نبود هتل داریم یا نه. از دفتر وزیر برای ما هتل گرفتند. پاداش ندادیم بازیکنان حق شان را می‌خواهند. وزیر باید فکری برای ما بکند. ما نماینده ایران و وزارت در آسیا هستیم. وزارت باید فکر کند هر چند وزیر تلاش کرده تا مشکلات برطرف شود. بازیکنان ما تلاش کردند و طبق نمودار حرکتی 3 امتیاز جلو هستیم و نیمه دوم بازی بسیار خوبی بود و هواداران لذت بردند و با برخی از بازیکنان باید حرف بزنیم تا موقعیت‌ها را از دست ندهیم. البته بازیکنان تلاش کردند.

سرمربی استقلال در مورد اینکه جناج چپ مثل جناح راست نیست گفت: توازن جناحین ما نسبت به نیم فصل اول بهتر است. در دورود گل را از جناح چپ زدیم و یک تیم نمی‌تواند تمام نقاطش یک طور باشد. اشجاری و محمدرضایی خوب بودند از راهنمایی شما تشکر می‌کنم و تلاش می‌کنیم مشکلات حل شود.

وی در مورد پیشنهاد اوساسونا به نکونام، گفت: خیلی خوشحالم و به مجموعه استقلال تبریک می‌گویم اول فصل که نکونام را خریدیم خیلی انتقاد شد. لالیگا الان بازیکن ما را می‌خواهد معلوم شد نگاه خوبی دارند. روزی که نکونام را آوردم وزنه بزرگ تیم بود. برخی با قلعه‌نویی مخالف بودند و می‌خواستند من را بزنند نه جواد را. خوشحالم که جواد را دوباره خواستند و مشخص است که رو به رشد هستیم. سه مورد است که دنبالش هستیم. احساس بازیکن،منافع باشگاه و شرایط منافع باشگاه مهم است اما درخواست رسمی هنوز به دست ما نیامده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها