کد خبر: ۱۰۳۳۴
زمان انتشار: ۲۰:۱۸     ۱۷ اسفند ۱۳۸۹
دادستان تهران در مورد حادثه پرونده عقرب سیاه گفت: عقرب سیاه وقتی که تبرئه شد رسانه ها به میدان آمدند. در این پرونده متهم یا همان عقرب سیاه مرد تبهکاری بود که زنان را سوار بر خودروی خود کرده و در منطقه فشاپویه در حسن آباد با ترفندی به آنها تجاوز کرده و یا آنها را مضروب می کرد و همچنین پول و طلاهای آنها را نیز سرقت می کرد.
مهر:جعفری دولت آبادی گفت: عقرب سیاه با دقت طمعه های خود را شناسایی می کرد و زنها فریب می خوردند. حتی در یک مورد زنی خواسته است تا خود را از ماشین پرتاب کند که متهم زن را در چاه می اندازد تا اینکه بالاخره با حضور عده ای زن از چاه نجات پیدا می کند. این در حالی است که کاری که دادگاه و هیئت منصفه در تبرئه این آدم ربا انجام داده برای رسانه ها و افکار عمومی با سوالاتی همراه بوده است.

وی گفت: در این پرونده دادگاه فشاپویه متهم را در زمینه آدم ربایی تبرئه کرد و پرونده به دادگاه کیفری استان منتقل و پس از آن حکم اعدام به دادگاه دیوان ارائه شد ولی دیوان حکم اعدام را صادر نکرد زیرا بر اساس مستندات پرونده وقتی متهم از آدم ربایی تبرئه شده است دیگر نمی تواند اتهام دیگری در این پرونده داشته باشد.

وی گفت: پرونده از دیوان عالی به دادگاه کیفری استان ارجاع شد و قضات مجددا پرونده را بررسی کردند و با اختلاف نظر قضات به صورت 3 به 2 عقرب سیاه تبرئه شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها