کد خبر: ۹۹۶۸
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۱۱ اسفند ۱۳۸۹
اظهارات اخیر خاتمی و حمایت وی از موسوی و کروبی پس از آشوب های اسرائیلی 25 بهمن براساس فشارهای اخیر اطرافیان سران ضد انقلاب داخلی بوده است.
جوان آنلاین / اظهارات اخیر خاتمی و حمایت وی از موسوی و كروبی پس از آشوب های اسرائیلی 25 بهمن براساس فشارهای اخیر اطرافیان سران ضد انقلاب داخلی بوده است.
به گزارش«جوان آنلاین»،پس از آشوب اسرائیلی 25 بهمن و در حالی كه پیش از این خاتمی در واكنش به دعوت موسوی و كروبی به راهپمایی دراین روز ،این تجمع را بازی دو سرباخت عنوان كرده بود،وی با یك چرخش از سران ضد انقلاب داخلی حمایت كرد.
خاتمی پیش از این ضمن انتقاد از فراخوان موسوی و کروبی برای تجمع 25 بهمن، این تاکتیک را منجر به اضمحلال بیشتر اصلاح طلبان دانسته و گفته بود كه وی برای برای جمع كردن این رسوایی خود را هزینه نخواهد كرد.
در همین حال گفته می شود چرخش آشكار سید محمد خاتمی و حمایت از موسوی و كروبی بر اثر پیام ها و فشارهای اطرافیان موسوی و كروبی بوده است.
اطرافیان سران ضد انقلاب داخلی در پیام خود ضمن انتقاد از موضع گیری خاتمی مبنی بر عدم هزینه كردن خود برای سبزها تاكید كرده بودند كه بطور قطع اگر وی موضع جدیدی اتخاذ نكرده و از موسوی و كروبی حمایت نكند این دو مطالب روشنی را از برنامه ها و بازی های وی را افشاء كرده و بدین گونه وی دیگر هیچ گونه جایگاهی در میان این جریان خواهد داشت.
منابع مطلع در این زمینه خبرمی دهند گرچه خاتمی طی مواضعی از حصر موسوی و كروبی انتقادكرده ولیكن این مواضع برای سران ضدانقلاب داخلی چندان راضی كننده نبوده و این مواضع نشان می دهد  كه خاتمی نه تنها جسور نبوده بلكه همچنان به منافع خود می اندیشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها