کد خبر: ۹۹۳۶۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۵     ۲۲ آذر ۱۳۹۱
تيم استقلال با داشتن مهاجماني چون آرش برهاني، ميلاد ميداودي، سياوش اکبرپور، فرزاد حاتمي، محمدرضايي و ايمان موسوي را هم به خدمت گرفته‌‌ است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ در طول نيم‌فصل اول انتقاد و هجمه به خط حمله استقلال آن‌قدر زياد بود که کادر فني اين تيم در فصل نقل‌وانتقالات نيم‌فصل اولويت را به جذب مهاجم و تقويت خط حمله قرار داده است.


در چند روز گذشته مسئولان تيم استقلال 5 بازيکن ايراني و خارجي به خدمت گرفته‌اند که 3 بازيکن در پست مهاجم بازي مي‌کنند. استقلالي‌ها پس از آن که عباس محمدرضايي و فرزاد حاتمي، مهاجمان تيم‌هاي فجرسپاسي و تراکتورسازي تبريز را به خدمت گرفتند؛ روز گذشته ايمان موسوي، مهاجم جوان نفت تهران را هم به جمع بازيکنان خود اضافه کردند. در واقع اين مهاجم شيرازي با امين منوچهري، مهاجم سرزن استقلال که بازيکن محبوب امير قلعه‌نويي بود، معاوضه شد.


استقلال در حالي 3 مهاجم جذب کرد که هنوز پرونده حضور عماد‌ رضا، مهاجم عراقي و فرهاد مجيدي باز است و مسئولان باشگاه هنوز پيگير وضعيت اين 2 بازيکن هستند. اگر استقلالي‌ها مجيدي و عماد رضا را هم به ليست‌شان اضافه کنند، اين بار ترافيک عجيبي در خط حمله آبي‌پوشان ايجاد خواهد شد!


در نيم‌فصل اول ترافيک در خط هافبک استقلال حاشيه‌هايي را به همراه داشت و اکنون با کم شدن تعداد هافبک‌ها و اضافه شدن به مهاجمان شايد حاشيه‌ها هم به خط حمله منتقل شود! در حال حاضر تيم استقلال با داشتن مهاجماني چون آرش برهاني، ميلاد ميداودي، سياوش اکبرپور، فرزاد حاتمي، محمدرضايي و ايمان موسوي را هم به خدمت گرفته‌‌ تا شايد ضعف گلزني‌اش برطرف شود.


آبي‌پوشان در نيم‌فصل اول در 17‌ بازي‌ 18 گل به ثمر رسانده‌اند که اين براي استقلال که سرمربي‌اش امير قلعه‌نويي است اصلا آمار خوبي نيست چراکه تيم‌هاي اين مربي معمولا آمار گلزني بالايي دارند و بهترين خط حمله‌هاي ليگ بوده‌اند. از 18 گل استقلال فقط 10 گل آن را مهاجمان اين تيم به ثمر رسانده‌اند که در اين ميان آرش برهاني با 6 گل زده بهترين عملکرد را داشته و ميداودي و منوچهري با يک گل ضعيف‌ترين بوده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها