کد خبر: ۹۸۹۸۵
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۲۱ آذر ۱۳۹۱
لیگ برتر - یحیی گل محمدی درحالی به عادل فردوسی پور گفت که درباره کریم باقری مصاحبه ای نکرده که همکار خوب مان عادل فردوسی پور در تشریح جزئیات یک خبر ، اشتباه کرده بود.

به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین ؛ در دقایق پایانی برنامه 90 این هفته و در مکالمه مربوط به فردوسی پور و محمد رویانیان با استناد به یکی از خبرهای صبح دوشنبه خبرآنلاین درباره کمیته فنی پرسپولیس به سردار گفت:« یحیی گل محمدی با خبرآنلاین مصاحبه کرده و گفته کریم باقری را به عنوان مدیر فنی در کنار می خواهد.» این نکته ای بود که چون یحیی در دو روز گذشته شخصا درباره اش با کریم باقری و البته محمد رویانیان صحبت کرده بود ، مدیر پرسپولیس بی آنکه تکذیبش کند گفت:« ما اگر به گزینه یحیی برسیم قطعا در انتخاب همکارانش همان کاری را انجام می دهیم که او می خواهد. این حق اوست . ما حتی به رغم همه مشکلاتی که بود پای مانوئل ایستادیم ، حتی در قصه علی کریمی پشت او بودیم چون باشگاه باید پشت سرمربی اش باشد. این جا هم اگر گزینه مان یحیی باشد ما آنهایی را می آوریم که برایش کار کردن با آنها راحت تر است. آقا کریم از بزرگان پرسپولیس است و همکاری با او برای ما یک افتخار محسوب می شود.»

دقایقی بعد اما عادل فردوسی پور از تماس تلفنی یحیی گل محمدی سخن گفت و اعلام کرد او تاکید داشته با هیچ رسانه ای مصاحبه نداشت است. خبری که شاید تعبیری ناصحیح از خبر سرویس ورزشی خبرآنلاین ایجاد کند. این درحالی است که در خبر روز دوشنبه ما درباره حضور کریم باقری در کتر یحیی که با تیتر:«پیشنهاد یحیی گل محمدی به کمیته فنی: اگر تیم را به من می دهید ؛ کریم باقری هم مدیر فنی باشد» منتشر شد هیچ گفت و گویی از قول یحیی وجود ندارد و تنها به این نکته اشاره شده که یحیی در این زمینه با کریم باقری سخن گفته و این خواسته را با مدیرعامل پرسپولیس هم طرح کرده است.

همکار خوب مان عادل فردوسی پور در زمان استناد به این خبر از لفظ گفت و گو با یحیی گل محمدی استفاده کرد درحالی که مربی موقت پرسپولیس در هفته ای که گذشت بارها تاکید کرده است ، قصد مصاحبه ندارد و تا زمان مشخص شدن تکلیف تیم ، درباره هیچ موضوعی حرفی نمی زند. به همین دلیل هم بود که در تماس با عادل فردوسی پور اعلام کرد هیچ مصاحبه ای را در این زمینه انجام نداده است!

عادل فردوسی پور مجری خوب برنامه 90 هم بعد از پایان برنامه اش در این باره به خبرآنلاین گفت:« من همزمان با اجرای برنامه این خبر را روی سایت دیدم و فقط به تیترش استناد کردم . احساسم این بود که مصاحبه بوده اما بعد که اصل خبر را خواندم متوجه شدم چه اتفاقی افتاده است.»

سرویس ورزشی خبرآنلاین ارائه این توضیحات را به شما کاربران عزیز سایت ضروری می دانست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها