کد خبر: ۹۸۶۹۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۲۰ آذر ۱۳۹۱
محمد رویانیان گفت: به بازیکنان گفتم فقط کار خود را انجام دهند و به مسائل دیگر کاری نداشته باشند.
به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از تمرین امروز این تیم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من امروز صبح به ایران آمدم و بعدازظهر هم به تمرین آمدم و چند نکته را به بازیکنان گفتم. به آن‌ها گفتم که ما خاطرات و تجربیات بدی در نیم فصل داشتیم و هواداران از نتایج تیم ناراضی‌اند. در واقع در این نیم فصل لطمه‌های زیادی از جمله لطمه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به باشگاه ما وارد آمد.

 

محمد رویانیان درباره شایعه پیشنهاد میلان به کریم انصاری فرد هم گفت: کریم انصاری فرد را می‌خواهند اما هنوز به توافق نرسیده‌ایم. کریم باید تا پایان فصل در پرسپولیس بماند. او فرصت زیادی برای رفتن به اروپا دارد و می‌تواند فصل بعد این کار را انجام دهد.

 

رویانیان درباره احتمال آمدن دنیزلی گفت: الان نیازی به آمدن دنیزلی نیست. شرایطی که فصل قبل برای دنیزلی وجود داشت از جمله بیماری پدر همسرش هنوز پابرجاست در حال حاضر پدر همسر دنیزلی در کماست.

 

وی ادامه داد:‌از گل محمدی هم خواستم که هرچه در توان دارد برای پرسپولیس بگذارد. اینکه کمیته فنی چه تصمیمی می‌گیرد نباید در تمرین‌های ما خللی وارد کند.

 

به گزارش ایسنا، رویانیان در پاسخ به این سوال که مصاحبه های انتقادی چند بازیکن پرسپولیس چه نقشی در کنار گذاشته شدن ژوزه داشته، گفت: قاطعانه می‌گویم که هیچ نقشی نداشته است. اگر بازیکنان به این صحبت‌های خود ادامه می‌دادند دیگر جلسه کمیته فنی هم تشکیل نمی‌دادم و ژوزه را نگه می‌داشتم.

 

وی افزود: این بازیکنان که دو نفر بودند، با مصاحبه کردن علیه سرمربی کار غلطی کردند و تنبیه هم می‌شوند. به خودشان هم گفتیم که اگر حرف بزنید قرارداد ژوزه یک سال دیگر تمدید می‌شود. برای اینکه این حرف‌ها درست نیست.

 

 ما به اندازه کافی از بیرون تیم ضربه خورده‌ایم و بعدا هم خواهم گفت که چه کسی این ضربه را به ما زده است.نقطه آغاز مشکلات پرسپولیس در این فصل یک فرد خارجی است و بازیکنان خودمان هم ابزار دست او شده بودند.

 

این همه ضرری که به پرسپولیس وارد شد ناشی از کینه‌توزی و رفتار غیراخلاقی عده‌ای بوده است که به زودی در این باره حرف خواهم زد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها