کد خبر: ۹۸۶۸۸
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۲۰ آذر ۱۳۹۱
شاید با آمدن اشجاری و حضور بیک زاده، بتوان میثم حسینی را در جناح چپ از لیست خارج کرد و در خط حمله هم از بین منوچهری و میداودی یک نفر از لیست خارج شود.
به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ امیر قلعه نویی دل به نقل و انتقالات نیم فصل بسته تا بلکه بتواند به تیمش سر و سامان ببخشد. او برای رسیدن به این امر باید به نکاتی هم توجه کند.


هر تیم در فصل جاری می تواند 21 بازیکن بزرگسال در ترکیب خود داشته باشد. استقلال ابتدای فصل همه این ظرفیت را پر کرده بود. به این اسامی توجه کنید: 1- سید مهدی رحمتی، 2- لیام ردی، 3- میثم حسینی، 4- ساموئل، 5- حنیف عمران زاده، 6- امیر حسین صادقی، 7- خسرو حیدری، 8- پژمان منتظری، 9- علی حمودی، 10- میثم بائو، 11- رودریگو توزی، 12- فابیو جانواریو، 13- فریدون زندی، 14- هاشم بیک زاده، 15- کیانوش رحمتی، 16- مجتبی جباری، 17- سیاوش اکبرپور، 18- آرش برهانی، 19- میلاد میداوودی، 20- سید امین منوچهری و 21- جواد نکونام.


از این جمع جانواریو و زندی از فهرست تیم خارج شده و به جای آنها اشجاری و عباس محمدرضایی قرارداد رسمی منعقد نموده اند.


نام توزی هم احتمالا از لیست خارج می شود تا فرزاد حاتمی قراردادش را به ثبت برساند. صحبت از حضور حجت چهارمحالی هم در جمع آبی پوشان است. او جانشین محمد انصاری در لیست زیر 23 سال خواهد شد و جایی را در لیست بزرگسال استقلال پر نمی کند. انصاری به دلیل فرا رسیدن زمان خدمت سربازی اش به فجر سپاسی پیوست.


استقلالی ها آیا هنوز خواستار عمادرضا هستند؟ آنها با وجود جذب حاتمی بازهم پیگیر انتقال رضا عنایتی خواهند بود؟ با وجود مهاجمانی مانند اکبرپور، برهانی، میداودی، منوچهری و حالا حاتمی ترافیک این خط دردسرساز نیست؟ بحث حضور بازیکنی مانند مجیدی کجای پازل فهرست آبی ها قرار می گیرد؟


برای جذب نفرات بعدی کدام بازیکنان از لیست خارج می شوند؟ لیام ردی؟ میداودی؟ این تیم به جای لیام ردی گلر ذخیره نمی خواهد؟ یعنی قلعه نویی بنا دارد نیم فصل دوم و جام باشگاه های آسیا و جام حذفی را با حضور رحمتی و گلر جوان و کم تجربه ای به نام حسینی ادامه دهد؟ شاید با آمدن اشجاری و حضور بیک زاده، بتوان میثم حسینی را در جناح چپ از لیست خارج کرد و در خط حمله هم از بین منوچهری و میداودی یک نفر از لیست خارج شود.


تیم ها در نیم فصل فقط 7 بازیکن می توانند جذب کنند. با احتساب حضور چهار محالی آنها فقط سه نفر دیگر می توانند در اختیار بگیرند. از بین ایمان موسوی، یعقوب کریمی، بازیکنانی از بولیوی و برزیل، عنایتی، مجیدی و عماد رضا کدام سه بازیکن آبی پوش خواهند شد؟ معماهای اردوگاه آبی ها به نظر سخت حل می شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها