کد خبر: ۹۸۶۷
زمان انتشار: ۱۷:۴۲     ۰۹ اسفند ۱۳۸۹
باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا به کارشکنی‌های مسولان فوتبال عربستان در حین ورود این تیم به جده اعتراض کرد.

به گزارش شبکه ایران، پس از آنکه تیم فوتبال پرسپولیس در ورود به فرودگاه جده 5 ساعت معطل شد و نتوانست به سرعت در هتل محل اقامت خود اسکان یابد، باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفت از مسولان عربی به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کند.

دیروز همزمان با ورود کاروان تیم فوتبال پرسپولیس به فرودگاه جده مسوولان عربستانی اعلام کردند که بازیکنان پرسپولیس باید برای ورود به عربستان انگشت نگاری شوند که حبیب کاشانی با این مساله مخالفت کرد که این اتفاق با معطلی بسیار زیاد بازیکنان پرسپولیس همراه شد.

پرسپولیسی‌ها قصد دارند امروز در نامه‌ای رسمی به AFC مراتب اعتراض خود را به بی‌احترامی‌های مسولان عربستان اعلام کنند.

همزمان با این تصمیم مسوولان ایرانی هم از پیگیری این اتفاق با جدیت خاص خبر دادند،عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در این رابطه گفت: با توجه به انگشت‌نگاری از پرسپولیس در فرودگاه جده با تیم الاتحاد عربستان مقابله به مثل می‌کنیم.

سید حسین نقوی درباره انگشت نگاری و چشم نگاری از کاروان پرسپولیس در فرودگاه جده ضمن انتقاد از رفتارهای مسوولان عربستانی، به فارس گفت: قطعا با تیم الاتحاد مقابله به مثل می کنیم. ما با کشورهای عربی و همسایه ارتباط خوبی داریم و می‌خواهیم این ارتباط ادامه داشته باشد.

وی افزود: دوست داریم در شرایطی به کشورهای همسایه و عربی احترام بگذاریم که آنها هم به ما احترام بگذارند. انگشت نگاری از کاروان پرسپولیس را بی‎احترامی می دانیم و این حرکت را بی‏پاسخ نخواهیم گذاشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: امیدوار هستم مقامات عربی از این کار مسئولان فرودگاه جده بی‏اطلاع باشند و این حرکت را محکوم کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها