کد خبر: ۹۸۳۴۵
زمان انتشار: ۰۱:۳۳     ۱۹ آذر ۱۳۹۱
طالقاني سرپرست فدراسيون پهلواني و زورخانه اي
محمدرضا طالقاني به عنوان سرپرست فدراسيون پهلواني و روزخانه اي منصوب شد.
محمد عباسي وزير ورزش و جوانان طي حكمي محمدرضا طالقاني را به عنوان سرپرست فدراسيون پهلواني و زورخانه اي منصوب كرد.
طالقاني كه پس از كنار رفتن از فدراسيون كشتي، چند سال از مديريت ورزش دور شده بود، حالا جانشين عليرضا صفارزاده در فدراسيون پهلواني شده است. در حكم محمد عباسي آمده است:
نظر به تعهد، تجربه و به استناد اختيارات ذيل ماده 10 اساسنامه فدراسيون هاي ورزشي جنابعالي به موجب اين ابلاغ به عنوان سرپرست فدراسيون پهلواني و زورخانه اي جمهوري اسلامي ايران منصوب مي شويد. لازم است با هماهنگي معاون ورزش قهرماني و حرفه اي، ضمن انجام امور محوله حداكثر ظرف شش ماه نسبت به فراهم كردن مقدمات و برگزاري انتخابات رئيس فدراسيون اقدام كنيد.
چرا صفارزاده بركنار شد؟!
اما بركناري رئيس فدراسيون پهلواني و زورخانه اي آن هم به اين سرعت جالب توجه بود. صفارزاده رئيس بركنار شده اين فدراسيون در اين خصوص اظهار داشت: جابجايي من يك دفعه اتفاق نيفتاد. دو سالي است كه شايعات تغيير در فدراسيون مطرح است. به هر حال جابجايي در راس فدراسيون هاي ورزشي در حيطه وظايف و اختيارات وزارت ورزش و جوانان است. از طرفي دو سال است كه حكم رياست من به پايان رسيده است. رييس سابق فدراسيون پهلواني و زورخانه اي در پاسخ به اين پرسش كه آيا جابجايي شما به دليل اختلاف با مسئولان فدراسيون جهاني بوده است؟ خاطرنشان كرد: اين جواب را بايد وزارتخانه پاسخ دهد. حدس و گمان هايي وجود دارد ولي هر چه بگويم پيش داوري است . صفارزاده در پايان در واكنش به اين موضوع كه يك بار هم در دوره رياست سعيدلو قرار بود شما را عوض كنند؟ گفت: در آن زمان حكمي براي طالقاني صادر نشده بود، ولي خبرش از طريق رسانه ها اعلام شد. علت چه بود كه نظر سازمان تربيت بدني برگشت و از اين جابجايي منصرف شد، را نمي دانم.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها