کد خبر: ۹۷۹۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۰۸ اسفند ۱۳۸۹
در پی موضع گیری های جدید هاشمی، ۵۹۸ مطرح می کند:
آقای هاشمی ، دم خروسِ فرمایش شما بیرون زده است. کسی خط قرمزش ولایت باشد و دوستی عاشقانه هم با مصداق ولایت (امام خامنه ای) داشته باشد ایشان را به تشخیص شخصی خویش در تنگنای عمل انجام شده قرار نمی دهد؟ شگردی که بارها به اقرار خو دتان با حضرت امام به خرج دادید؟

حجت الاسلام و المسلمین اکبر هاشمی رفسنجانی در آستانه انتخابات ریاست مجلس خبرگان ، در موضعگیری کاملا تاکتیکی اظهار داشته است :

من سه خط قرمز روشن دارم :

1- نظام                            

2- ولایت فقیه                   

3- شخص آیت الله خامنه ای

واضح است که ایشان عادت به پاسخگویی در برابر پرسشهای مستدل و روشن را ( اگر خلاف میلش باشد) ندارد.

اما پایگاه 598 در خصوص این سه خط قرمزروشن مورد ادعای آقای هاشمی ، سه پرسش روشن را مطرح می کند تا میزان صداقت ایشان در خطوط قرمزشان روشن تر گردد.

1-  آقای هاشمی ، اگر نظام برای شما خط قرمزی روشن است ، پاسخ دهید که چگونه  دختر شما در شهریور امسال در مصاحبه با نشریه استراتژیک فارین پالیسی امریکا ، نظام اسلامی را به سرنگونی تهدید کرد و صدایی از شما برنخاست و هیچ ابراز برائتی هم از دختر فتنه گرتان نکردید؟ خصوصا آنکه فائزه در همین مصاحبه ، علنا و عامدا اعلام می کند که :  ((..اگر دختر آقای هاشمی نبودم حتماً اين آزادی نصيبم نمی‌شد..)) و شما آقای هاشمی ، از این رانت سیاهی که فرزندتان در کمال بیشرمی در مصاحبه با بیگانگان برای ضربه زدن به نظام بکار می گیرد هیچ اعتراضی ننمودید. به راستی کدام نظام را خط قرمز روشن خود می دانید؟

2-   آقای هاشمی، اگر ولایت فقیه خط قرمز روشن شماست ، در تمام بیست ماه گذشته کجا بودید تا دوشادوش مردم از ولایت فقیه در برابر خائنانی چون موسوی و کروبی خاتمی و رهنورد و موسوی خوئینی ها و ... دفاع کنید؟ خط قرمز شما که اکنون در آستانه انتخابات ریاست خبرگان موقتا روشن شده است ، در فضاحت عاشورای سال گذشته چرا خاموش بود؟ آنگاه که همسرتان و یار 50 ساله تان( خانم مرعشی) ارکان نظام و ولایت را تهدید به آشوب خیابانی میکرد خط قرمز شما در خصوص ولایت فقیه کجا بود؟ راستی جناب هاشمی ، شما که دغدغه تان برای سرمایه های دانشگاه آزاد بیشتر از استمرار وجود ولایت فقیه است ، تا آنجا که برای پولهای دانشگاه آزاد ، نگران روزی هستید که در این مملکت ولایت فقیهی نباشد ، مطمئنید که خط قرمز شما ولایت فقیه است نه چیز دیگر؟؟

 نکند حضرت امام فرموده اند : « پشتیبان پولهای دانشگاه آزاد باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد؟» و ما بیخبریم؟ زحمت کشیده و اگر در این زمینه خاطره ای از امام دارید برایمان بازخوانی بفرمایید.

3-     آقای هاشمی، اگر در میزان عشق تان به امام خامنه ای صادقید لطفا پاسخ دهید چرا  وقتی فائزه در کمال بی ادبی  اقرار می کند : « خامنه‌اي تو اين همه دوره کي رهبر بوده؟ تنها دوره‌اي که رهبر بوده الانه ........ زماني که بابا رئيس جمهور شد باز رئيس جمهور رئيس جمهورِ آقا نبود. خاتمي که رئيس جمهور شد، باز اون نبود. تنها دوره‌اي که رهبر واقعيه‌ الانه،» شما به عشق امام خامنه ای ، دهان نامبارک دخترتان را به خاطر این دریدگی ها گِل نگرفتید؟ شما حتی اُف هم بر او نگفتید. شما اگر از دو جنبه «ولایی و عشق رفاقتی» حضرت آقا را قبول داشته و دوست دارید چگونه است که آن نامه زشت و تهدید آمیز را با علم به اینکه معظم له موافق با علنی ساختنش نخواهند بود پیش دستی کرده و قبل از ارائه به محضر ایشان ، درج عمومی ساخته و به این کار خود ( پیش دستی کردن به امام زمانه خویش ) اقرار و مباهات می کنید؟

آقای هاشمی ، پاسخ ندهید اما انصاف دهید که دم خروسِ فرمایش شما بیرون زده است. کسی خط قرمزش ولایت باشد و دوستی عاشقانه هم با مصداق ولایت (امام خامنه ای) داشته باشد  ایشان را به تشخیص شخصی خویش در تنگنای عمل انجام شده قرار نمی دهد؟ شگردی که بارها به اقرار خو دتان با حضرت امام  به خرج دادید؟

نه آقای هاشمی ، نه !

زمان رفتارهای با رُتوش ، سپری شده است. شما ظاهرا فراموش کرده اید که ملت ایران اکنون الگوی ملت های منطقه در خواندن دست افراد دوپهلو هستند ، لذا در شأن ملت بزرگ ایران نیست که خودشان از سیاست بازان روزگار رودست بخورند.

صدالبته ملتی این چنین فهیم و بزرگ ، خبرگانی باهوش و بزرگ نیز دارند.

والله لا یحب المکذبین

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۸ - ۰۸ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
...
بدان ملت ایران هیچ وقت گول حرف ها و بدعت گذاری های کینه توزانه ی تو را نخواهد خورد...
تو اگر خط قرمزت ولایت فقیه بود تبدیل به رهبر معنوی و قبله گاه دل های سیاه منافقین نمی شدی و من برای تو روزگاری چنان روزگار منتظری مطرود را پیش بینی می کنم...
اما بعد
امیدوارم روزی تو را در پای میز محاکمه ببینم.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۴ - ۰۸ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
عالي بود، عالي بود ، عالي
پاسخ
ناشناس
AZERBAIJAN
۱۷:۱۱ - ۰۸ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
نظام جمهوري اسلامي فعلا بهترين نظام است اما ممكن است در زماني ديگر نظامي بهتر براي ايران و اسلام . امت اسلامي پيدا شود ؛نبايد تعصب اضافي داشت \ مثلا مان ظهور اقا
در ضمن اينكه معتقدم فعلا ولايت فقيه راهگشا است ؛ولايت فقيه يكي از روش هاي حكومت اسلامي است كه امام بنيانگذاري كردند براي حكومت اسلامي نظريات ديگري هم هست ؛كه ممكن است روزي عقلاي قوم يا مردم خواستار ان باشند و واقعا هم جواب دهد؛
شخص مقام رهبري را فعلا بهترين فرد براي اين منصب ميدانم ولي نبايد مطلق نگر شد و گفت ايشان براي هميشه بجز معصوم كس ديگري در اين حد نيست كه مطلق انگاشته شود
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۰ - ۰۸ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
هاشمی اصل انقلاب است و شما ننگ انقلاب
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۹ - ۰۸ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
منتظری ثانی / اکبر رفسنجانی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۷ - ۰۸ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
مادون قرمز _ دید در تاریکی:
این دست و پا زدن ها همه برای انتخابات خبرگانه.
رفسنجانی یک عنصر سایه زیسته. و راه منتظری رو نمیره.ترجیح میده از درون طرح های خودش رو عملی کنه و آقا رو ببره توی سه کنج!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۶ - ۰۸ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
ناطق نوری واطرافیان وی درمسایل اقتصادی غارتگرند لطفا به این موضوع نیزبپردازید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۱ - ۰۹ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
دست اين نويسنده را من مينوسم كه درست نگارشته . البته نويسنده اين موضوع خلاصه و ملاحظاتي كرده تا قدري از اتفاقات روز روشن را نوشته است . آقاي هاشمي بار ها گفته تشنه رياست و قدرت نيستم ولي خودش را كانديد كرده.
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۵۷ - ۰۹ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
اگر خط قرمز ايشان ولايت بود لااقل يه بيانيه روشن ودقيق بعد25بهمن ميداد زياد تلاش نكنيد خط ايشان همان است كه رفتار ميكند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۳ - ۰۹ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
اقای هاشمی دوران شاه بودنت سر رسیده
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۸ - ۰۹ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
سلام یه سؤال از خوانندگانتان:
اگر شما جای آقای یامین پور مجری اسبق برنامه دیروز ، امروز فردا بودید و مصاحبه شونده شما آقای رفسنجانی بودید چه پرسش هایی را مطرح می کردید؟ یکی یکی بگویید....
یا علی
پاسخ
ناشناس
NORWAY
۱۶:۳۳ - ۰۹ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
هاشمی از استوانه انقلاب به استوانه فتنه تبدیل شده است. وطبق روال معمولی هر موقع زمان تقسیم مسولییت است با آن زیرکی خواص خود میخواهد از صداقت مردم سوء استفاده را بکند و خود را حامی انقلاب و رهبری معرفی کند ولی غافل از اینکه ملت بیدار است و هرگز حرفها و کرده های این خاندان را در بیست ماه گذشته فراموش نمیکند. جالب است توجه فرمائید: من در طلب قدرت و مقام نیستم . ولی خود را کاندیدای خبرگان معرفی میکند و افرادی برای رایزنی جهت پیروزی در انتخابات خبرگان به قم ارسال میکند .خوب است از این آبرو رفته سیاسی پرسیده شود دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباست را؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۸ - ۱۰ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
اقا جان ماعمري دم خروس حرفهاي منفعت طلبانه ايشان را ديديم!!!!!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۷ - ۱۰ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
آقا باید پناهیان را بگذارند رئیس مجمع تشخیص مصلحت. ...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۷ - ۱۰ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
احسنت
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۴ - ۱۱ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
خوب کاریش کردین که گفتین حچه السلام .
احسنت همون هم نیست .
حیف اسلام روی این شخص
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۵ - ۱۴ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
از مدیریت سایت یه سوال دارم
اگر هم شما در خود این سه خط روشن را دارید و اخرین مورد هم شخص امام خامنه ای است
چرا موضع گیری اقا رو در مورد شخص اقای رفسنجانی لحاظ نمیکنید؟؟!!
چرا با قرار دادن این مطلب در سایت باعث گناه شدید؟
یه نگاهی به کامنتهای دوستان بندازید؟!!
کدوماشون سخن و حرفشون همون سخن و کلام حضرت اقاست؟!!
سخنان ولی امرمون در نماز جمعه سال گذشته حتما یادتون هست !!!؟؟؟
چرا از ایشون جلوتر حرکت میکنید هان؟!
"این عمار که روشن بکند جانها را"
عمار بودن این نیست به خدا ! این نیست!؟
نه یک قدم جلوتر از اقا حرکت کنید و نه یک قدم عقب بمونید
هرچی هم امام بگویند باید گفت سمعا و طاعتا هرچند شما نظرت با امام یکی نباشه باید بگی چشم ... اینو میگن عمار
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۱ - ۱۴ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
قلم بسیار زیبایی به کار بردید. واقعا ممنون.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۵۹ - ۱۴ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
مادون قرمز _ دید در تاریکی:
آقا برای موضعگیری صریح تر در خصوص رفسنجانی،نیاز به یک عقبهء محکم داره.عقبهء آقا جامعهء بابصیرته.عقبهء آقا خواص و مراجع بابصیرتند.
اگه این بصیرت بود،آقا تکلیف دندونی که از داخل کرمو شده رو مشخص میکنه.
آقا عمریه که خار در چشم و استخوان در گلو،افرادی رو تحمل میکنه.آقا در شرایط طوفانی جامعه بعد از انتحابات،به علت بی بصیرتی و جاموندن خواص مجبور شد نامه رفسنجانی رو بدون پاسح بگذاره و جلوی خروج ناگهانی اونو بگیره! و دائما زمان رو عقب بندازه تا عوام و خواص به بصیرت لازم برسه!
اما فغان از بی بصیرتی...
پاسخ
ناشناس
-
۱۸:۱۴ - ۱۴ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
جواب هاشمی به این سؤالها:
همان که در نماز جمعه آخرم گفتم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۰ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
خودتونو ناراحت نکنید...اخه
حضرت علی فرمود
خردمندکسی است که تجربه ها هو را پند دهد
میزان الحکمه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها