کد خبر: ۹۷۷۰۵
زمان انتشار: ۱۷:۱۲     ۱۵ آذر ۱۳۹۱
مدیر بازاریابی و فروش شرکای تجاری گروه خودروسازی سایپا از برنامه ریزی برای برخورد با برخی نمایندگی های متخلف خبر داد و گفت: گروه خودروسازی سایپا با نمایندگی هایی که به هر طریقی مرتکب تخلف در مراحل قانونی ثبت نام مشتریان و فروش خودرو شوند، شدیدا برخورد خواهد کرد.
امیرحسن امیری در گفت و گو با سایپانیوز افزود: نمایندگی های سایپا به هیچ وجه حق دریافت وجه خودرو به صورت نقد و یا واریز به حساب خود را ندارند و مبلغ خودرو باید به حساب شرکت های گروه سایپا (سایپا،پارس خودرو و زامیاد) واریز شود.
وی با بیان این مطلب که گروه خودروسازی رعایت اصل مشتری مداری و رضایت خریداران را به عنوان سرلوحه فعالیت های بازاریابی و فروش خود قرار داده است، اظهار داشت: در صورت مشاهده تخلف نمایندگی ها در قالب دریافت مبالغی اضافه بر وجه مصوب خودرو از مشتری، با نمایندگان متخلف شدیداً برخورد خواهد شد.
مدیر بازاریابی و فروش شرکای تجاری گروه خودروسازی سایپا در خاتمه تصریح کرد: در صورت مواجه مشتریان با تخلفاتی از این دست، آنها می توانند شکایت خود را به معاونت بازاریابی و فروش سایپا ارسال کرده و یا با مرکز ارتباط با مشتریان سایپا  با شماره تلفن 096770  تماس حاصل کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها