امیرحسن امیری در گفت و گو با سایپانیوز افزود: نمایندگی های سایپا به هیچ
وجه حق دریافت وجه خودرو به صورت نقد و یا واریز به حساب خود را ندارند و
مبلغ خودرو باید به حساب شرکت های گروه سایپا (سایپا،پارس خودرو و زامیاد)
واریز شود.
وی با بیان این مطلب که گروه خودروسازی رعایت اصل مشتری مداری و رضایت
خریداران را به عنوان سرلوحه فعالیت های بازاریابی و فروش خود قرار داده
است، اظهار داشت: در صورت مشاهده تخلف نمایندگی ها در قالب دریافت مبالغی
اضافه بر وجه مصوب خودرو از مشتری، با نمایندگان متخلف شدیداً برخورد خواهد
شد.
مدیر بازاریابی و فروش شرکای تجاری گروه خودروسازی سایپا در خاتمه تصریح
کرد: در صورت مواجه مشتریان با تخلفاتی از این دست، آنها می توانند شکایت
خود را به معاونت بازاریابی و فروش سایپا ارسال کرده و یا با مرکز ارتباط
با مشتریان سایپا با شماره تلفن 096770 تماس حاصل کنند.