وَمَا لَكُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِينَ يَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَذِهِ الْقَرْيَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ وَلِيًّا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ نَصِيرًا * * * شما را چه شده که در راه خدا و [رهایی] مردان و زنان و کودکان مستضعف [ی که ستمکاران هر گونه راه چاره را بر آنان بسته اند] نمی جنگید؟ آن مستضعفانی که همواره می گویند: پروردگارا! ما را از این شهری که اهلش ستمکارند، بیرون ببر و از سوی خود، سرپرستی برای ما بگمار و از جانب خود برای ما یاوری قرار ده. * * * بدون کشته شدن سرنوشت بیهوده است / شهید اگر نتوان شد بهشت بیهوده است

  •  
      
کد خبر: ۹۷۷۰۵
زمان انتشار: ۱۷:۱۲     ۱۵ آذر ۱۳۹۱
مدیر بازاریابی و فروش شرکای تجاری گروه خودروسازی سایپا از برنامه ریزی برای برخورد با برخی نمایندگی های متخلف خبر داد و گفت: گروه خودروسازی سایپا با نمایندگی هایی که به هر طریقی مرتکب تخلف در مراحل قانونی ثبت نام مشتریان و فروش خودرو شوند، شدیدا برخورد خواهد کرد.
امیرحسن امیری در گفت و گو با سایپانیوز افزود: نمایندگی های سایپا به هیچ وجه حق دریافت وجه خودرو به صورت نقد و یا واریز به حساب خود را ندارند و مبلغ خودرو باید به حساب شرکت های گروه سایپا (سایپا،پارس خودرو و زامیاد) واریز شود.
وی با بیان این مطلب که گروه خودروسازی رعایت اصل مشتری مداری و رضایت خریداران را به عنوان سرلوحه فعالیت های بازاریابی و فروش خود قرار داده است، اظهار داشت: در صورت مشاهده تخلف نمایندگی ها در قالب دریافت مبالغی اضافه بر وجه مصوب خودرو از مشتری، با نمایندگان متخلف شدیداً برخورد خواهد شد.
مدیر بازاریابی و فروش شرکای تجاری گروه خودروسازی سایپا در خاتمه تصریح کرد: در صورت مواجه مشتریان با تخلفاتی از این دست، آنها می توانند شکایت خود را به معاونت بازاریابی و فروش سایپا ارسال کرده و یا با مرکز ارتباط با مشتریان سایپا  با شماره تلفن 096770  تماس حاصل کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها
نیازمندیها
09107726603 تماس یا پیام در پیام رسان های ایتا و تلگرام