کد خبر: ۹۷۳۴۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۱۴ آذر ۱۳۹۱
لیگ برتر - مهدی سیدصالحی مهاجم بلندقامت تراکتورسازی سرانجام در بازی با پرسپولیس توانست طلسم گل زدن مقابل این تیم را بشکند.

به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین ؛ سیدصالحی که قبل از این بازی به هیچ عنوان مقابل سرخپوشان موفق به گلزنی نشده بود ولی توانست در ورزشگاه آزادی یک گل حساس را به ثمر برساند تا در دل هواداران تراکتور هم جا باز کند.او در مورد به خبرآنلاین  بازی می گوید:«ما نسبت به پرسپولیس فرصت بیشتری داشتیم و در اکثر لحظات جریان بازی دست تراکتور بود. می‌دانستیم بازی سختی داریم ولی شروع خوبی داشتیم و اگر از موقعیت‌ها بهتر استفاده می‌کردیم گل‌های بیشتری می‌زدیم. ما می‌دانستیم بازی کردن مقابل پرسپولیس در تهران سخت است و آنها فشار می‌آوردند ولی خوشبختانه در یک صحنه با گلر پرسپولیس تک به تک شدم و دهنوی هم پاس گل خوبی داد.»

او در مورد گلزنی به پرسپولیس آن هم در شرایطی که تا حالا موفق به انجام این کار نشده بود ادامه می دهد:«زحمت بازیکنان بود که نتیجه داد و خوشحالم که طلسم گل نزدم به پرسپولیس شکسته شد. من این گل را به همسرم تقدیم می‌کنم و خدا را هم شکر می‌کنم که به من عزت داد.» میرشاد ماجدی سرپرست استقلال گفته که این تیم سیدصالحی را می‌خواهد که خودش در این مورد می گوید:«من خبر ندارم و راستش را بخواهید استقلالی‌ها صحبتی با من نداشتند. استقلال تیم بزرگی است ولی من با تراکتور قرارداد دارم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا تراکتور امسال قهرمتان می شود می گوید:« از حالا هیچ چیز مشخص نیست و تیم‌های بالای جدول همگی شانس دارند.ما اگر می خواهیم قهرمان شویم نباید راحت امتیاز از دست بدهیم،متاسفانه بعد از بازی با سپاهان در سه مسابقه بدشانسی آوردیم و همین موضوع باعث شد تا امتیازهای حساسی را از دست بدهیم.لی حالا باید به فکر جبران باشیم و خدا را شکر که حداقل بازی با پرسپولیس را بردیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها