کد خبر: ۹۷۱۱۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۱۳ آذر ۱۳۹۱
تا حالا نشده بود در یک بازی به استقلال ببازم اما این بار به لطف دوستان برای اینکه جایی برای دلخوری نماند از همین حالا حاضرم 3 امتیاز را هدیه کنم !
حميد درخشان
به گزارش 598 به نقل از سایت گل- حمید درخشان به تعویق افتادن بازی داماش با استقلال را یکی از شاهکارهای برگزاری لیگ می داند و به شدت به تصمیم فدراسیون اعتراض دارد. سرمربی داماش در گفت و گو با خبرآنلاین با انتقاد شدید از تصمیم سازمان لیگ می گوید:« واقعا کنفدراسیون فوتبال آسیا در حق فدراسیون جفا کرده. این فدراسیون را به جایزه بهترین باید به عنوان اسوه و برای همیشه انتخاب می کردند. چند تا کارت 100 آفرین هم به آنها می دادند. فدراسیونی که نمی تواند یک بازی لیگ را برگزار کند حقش خیلی بیشتر از این هاست. یعنی یک تیمی دلش نمی خواهد به سفر برود ان وقت بدون اینکه با حریفش هماهنگ کنند ، بازی را لغو می کنند. از این باحال تر تا حالا دیده بودید؟» او ادامه می دهد:« آقای بهروان در 24 ساعت گذشته 10 مدل مصاحبه کرده اند. هنوز استقلال پرواز نکرده او 7 جور حرفش را عوض کرد. اگر نمی توانند یک بازی را برگزار کنند بی خود نشستند و میزی را در فدراسیون اشغال کرده اند . می گویند هوا خراب بوده و پرواز لغو شده ، خوب کاری نداشت با اتوبوس می امدند. چطور داوران بازی 5 بعد از ظهر به رشت رسیدند یا ناظر بازی ساعت 11 شب در هتل بوده است؟ مگر تهران تا رشت از مسیر اتوبانی چند ساعت طول می کشد؟ این حرف ها که نمی شده کدام است. صبح ایشان در رادیو مصاحبه کردند و گفتند ناظران ساعت 3 رسیدند رشت درحالی که این دوستان ساعت 11 شب هتل شان را تحویل گرفتند. بنده خدا آقای بهروان خواب شان برده بوده و در جریان نبودند ساعت چند است برای همین فکر کردند ساعت 3 صبح ناظران رسیدند.»


درخشان که به شدت از این تصمیم فدراسیون برای تعویق بازی استقلال شاکی است می گوید:« من به شما این را می گویم از این به بعد فدراسیون یک بازی را هم نمی تواند سر زمانش برگزار کند. این باب می شود برای دیگر تیم ها. از این به بعد هر تیمی دلش نخواست می گوید اتوبوسم خراب شد و می گوید نمی آیم. حالا زورشان به استقلال نرسید. من اگر جای سپاهان بودم امروز بازی نمی کردم چون بازی شان باید همزمان باشد. هر تیمی به بازی های حساسش که رسید اقلا یک بار این حق را دارد که زمین و زمان را بهانه کند و بازی اش را به تعویق بیاندازد و برود برای خودش خانه.» درخشان مثالی از سال قبل می زند که چطور سازمان لیگ باشگاه داماش را مجبور کرده بود در شرایط بد جوی به اصفهان برود:« آقای بهروان شما زورتان به تیم های بزرگ نمی رسد و اینجا ناتوانی فدراسیون را در برخورد با تیم های بزرگ نشان دادید. چطور همین داماش را فرستادید به اصفهان؟ تیمی که پروازش به دلیل نقص فنی و در بارش شدید برف به تهران برگشت را مجبور کردید سوار اتوبوس شود و به اصفهان برسد تا بازی سر موعد برگزار شود اما حالا برای کنسل شدن یک پرواز ، استقلالی ها 5 ساعت راه را نمی توانستند با اتوبوس بروند و بازی کنند؟ این یعنی عدالت؟ در قوانین فدراسیون یک بازی فقط زمانی عقب می افتد که داور تشخیص بدهد. اینکه شرایط جوی روز بازی امکان برگزاری مسابقه را ندهد. این دوستان می توانستند از طرسق هواشناسی وضعیت را چک کنند و زودتر خودشان را به رشت برسانند. اینکه دیگر مشکل ما نبوده است.»
درخشان که تغییر محل برگزاری بازی هم شکایت دارد ، می گوید:«زمین بازی را هم عوض کردند. اجازه بدهید ما 3 امتیاز را خودمان دو دستی به استقلال تقدیم کنیم ، دیگر نیازی به برگزاری بازی نیست. اگر دوست دارند که استقلال به زحمت نیفتد، ما حاضریم همین الان با اتوبوس به تهران بیاییم و عصر در تهران با دوستان بازی کنیم. کتباً هم می نویسیم که ما میزبان بودیم تا خدای ناکرده استقلالی ها نه خسته شوند و نه به زحمت بیفتند. تا حالا نشده بود در یک بازی به استقلال ببازم اما این بار به لطف دوستان برای اینکه جایی برای دلخوری نماند از همین حالا حاضرم 3 امتیاز را هدیه کنم !»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها