کد خبر: ۹۷۰۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۰۴ اسفند ۱۳۸۹
همایش بیداری و مقاومت اسلامی با حضور اندیشمندان و صاحبنظران حوزوی و دانشگاهی در سالن همایش های مدرسه عالی دارالشفا قم برگزار شد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش بیداری و مقاومت اسلامی با حضور شخصیت ها و اندیشمندان و صاحبنظران حوزوی و کارشناسان مسائل بین الملل عصر امروز در سالن همایش های مدرسه عالی دارالشفای قم برگزار شد.

در این همایش که به همت معاونت امور بین الملل حوزه های علمیه، مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم و جامعه المصطفی العالمیه در سالن همایش های مدرسه علمیه دارالشفای قم برگزار شد، حجت الاسلام زمانی معاون بین الملل حوزه های علمیه، مهندس شیخ الاسلام مشاور عالی رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل و دکتر فردوسی پور از تحلیلگران مسائل خاورمیانه به بیان دیدگاه های خود در خصوص مسائل جاری جهان به ویژه منطقه خاورمیانه پرداختند.

حجت الاسلام زمانی معاون بین الملل حوزه های علمیه در این مراسم موج بیداری و خیزش اسلامی پدید آمده در منطقه و به ویژه کشورهای عربی و اسلامی را الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و به بیان ویژگی های و شاخص های مردم کشور مصر پرداخت.

مشاور رییس مجلس در امور بین الملل نیز در این همایش با اشاره به تحولات ایجاد شده در منطقه خاورمیانه و خیزش بیداری اسلامی، نقش طلاب و روحانیان را در تدوین اندیشه و فکر اسلامی برای ساختارهای آینده نظام جهان را بسیار برجسته و مهم خواند.

دکتر فردوسی پور از مسؤولان وزارت امور خارجه و کارشناسان مسائل بین الملل نیز در این همایش، بیداری های مردم آزاده دنیا را به برکت نفس قدسی امام راحل و انقلاب اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: موج خیزش و بیداری اسلامی ایجاد شده در منطقه اجازه تنفس به آمریکا و استکبار جهانی در خاورمیانه نخواهد داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها