کد خبر: ۹۶۹۷۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۱۳ آذر ۱۳۹۱
سازمان محترم لیگ موظف است طبق برنامه اعلام شده تمامی بازی‌ها را در موعد مقرر برگزار کند مگر این‌که خدای ناکرده به‌یکباره سنگ از آسمان ببارد!
sepahan moghavemat snow

به گزارش 598 به نقل از سايت گل- خبر تعويق يك روزه ديدار داماش و استقلال چندان به مذاق سپاهاني‌ها خوش نيامده و مسئولان اين تيم معتقدند سازمان ليگ در شرايطي بدتر از اين هم بازي سپاهان را به تعويق نيانداخته است.

عصر امروز كاروان استقلال به دليل لغو پرواز تهران- رشت موفق به حضور در رشت نشد و به همین دليل لحظاتي قبل سازمان ليگ اعلام كرد دیدار هفته هفدهم داماش و استقلال با يك روز تاخير در روز سه‌شنبه انجام خواهد شد. اما مسئولان سپاهان كه تيم‌شان براي كسب قهرماني نيم‌فصل رقابت نزديكي با استقلال دارد، تعويق بازي اين تيم را عادلانه نمي‌دانند.


رسول خوروش مدیر تیم سپاهان که به همراه کادر فنی و بازیکنان اين تيم در بندرعباس به سر مي‌برد، در گفتگو با سایت گل ضمن اعلام اين مطلب گفت: «سازمان محترم لیگ موظف است طبق برنامه اعلام شده تمامی بازی‌ها را در موعد مقرر برگزار کند مگر این‌که خدای ناکرده به‌یکباره سنگ از آسمان ببارد!»

وي افزود: «اگر به هفته بيست‌وچهارم لیگ سال قبل فلاش‌بک بزنید متوجه می‌شوید که در آن شرایط بد جوی که پرواز ما به رشت به علت بارش شدید برف انجام نشد، سازمان لیگ برتر اعلام کرد در هر شرایطی باید خودتان را به محل برگزاری مسابقه برسانید. ما نیز مجبور شدیم طی زماني 9 ساعته مسير تهران تا گیلان را در بدترین شرایط جوی آن هم روی برف سفر کنیم تا خللی در برگزاری مسابقات لیگ پیش نیاید.»

سرپرست تيم سپاهان در پايان گفت: «کاری به تیم خاصي نداریم. فقط حرف‌مان این است كه عدالت در زمان برگزاری مسابقات به نحو احسن باید برای همه تیم‌ها رعایت شود. سفر زميني در مسیر تهران تا رشت با توجه به جاده‌های سهل‌العبور كاملا ممکن است و دلیلی ندارد که سازمان لیگ بخواهد اين مسابقه را یک روز به تعویق بیاندازد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها