کد خبر: ۹۶۹۰۷
زمان انتشار: ۲۱:۲۱     ۱۲ آذر ۱۳۹۱
علی کریمی با مراسم استقبال در فرودگاه امام مخالفت کرد و در تماس با مرتبطان خود گفت: «چرا این همه آدم اومدن استقبال من؟»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ بعد از برگزاری مراسم بهترین‌های فوتبال آسیا، قرار بود بازیکن محبوب سرخ‌پوشان با پرواز امارات، بامداد شنبه وارد تهران شود. بعد از حضور با شکوه کریمی در این مراسم، همه منتظر بودند صحبت‌های او را بعد از بازگشت بشنوند.


اما جادوگر طبق معمول همه را غافلگیر کرد. هواپیمایی که قرار بود کریمی با آن به ایران بیاید، 2.5 صبح شنبه وارد فرودگاه امام خمینی شد. شیرینی، سرپرست پرسپولیس به همراه تعدادی از خبرنگاران، عکاسان، لیدرهای پرسپولیس و تعدادی از هواداران اسطوره فوتبال ایران به فرودگاه رفته بودند تا استقبال گرمی از این بازیکن داشته باشند. این هواپیما وارد تهران شد.


اما استقبال‌کنندگان هر چقدر صبر کردند، کریمی نیامد. همه افراد این پرواز خارج شدند، ولی خبری از کریمی نبود. علی طاهری، پسرخاله کریمی هم که در جمع استقبال‌کنندگان بود، نگران او می‌شود. با او تماس گرفت و از او پرسید: «کجاست؟»


جادوگر وقتی ازدحام جمعیت را دید، قید خروج از فرودگاه را زده بود و از ساعت 2:30 تا 6 صبح منتظر ماند تا عکاسان وخبرنگاران بروند. کریمی که از حضور استقبال‌کنندگان ناراحت بود به طاهری گفت: «چرا این همه آدم اومدن استقبال من؟ مگه من چی کار کردم؟ اگه اول می‌شدم یه چیزی. اما الان هیچم شدم.»


با این حال طاهری به کریمی اصرار می‌کند که بیاید. اما شماره 8 سرخ‌پوشان که در این مدت نشان داده از حرف خود کوتاه نمی‌آید، قبول نمی‌کند. خبرنگاران و عکاسان منتطر بودند گزارش مفصلی از بازگشت جادوگر تهیه کنند. آنها تا ساعت 6 صبح منتظر خروج کریمی می‌مانند، ولی دست خالی برمی‌گردند. کریمی بعد از رفتن همه، از فرودگاه خارج می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
mostafa
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۱ - ۱۲ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
اين حركت حركت ضايعي بود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها