کد خبر: ۹۶۷۰۱
زمان انتشار: ۲۰:۴۵     ۱۱ آذر ۱۳۹۱
لیگ برتر - در هفته شانزدهم لیگ برتر، مهدی ثابتی دروازه بان تیم تراکتورسازی به عنوان مسن ترین بازیکن این فصل لیگ برتر برای تیمش به میدان رفت.

به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین، او در دیدار مقابل آلومینیوم هرمزگان در حالی در ترکیب تراکتور قرار گرفت که 37 سال و 300 روز از عمرش سپری شده بود. با این رکورد او تبدیل به سومین بازیکن مسن لیگ برتر شد.

در تاریخ لیگ برتر، هاشم حیدری بازیکن سابق راه آهن در فصل 84-85 در آخرین بازی خود برای این تیم 39 سال و 35 روز سن داشت که نام او به عنوان مسن ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر ثبت شد. رکورد حیدری هنوز شکسته نشده و برای شکسته شدن آن مهدی ثابتی باید در اواخر اسفند سال آینده برای تراکتور یا تیم دیگری به میدان برود! پس از حیدری، فریدون فضلی بازیکن سابق صبای قم نیز در آخرین بازی اش برای این تیم در فصل 88-89 ، 38 سال و 158 روز سن داشت.

ثابتی که در بهمن ماه 38 ساله می شود، مسن ترین بازیکن این فصل لیگ برتر است. نیلسون جونیور دروازه بان برزیلی پرسپولیس که 25 روز دیگر 37 ساله می شود، دومین بازیکن مسن لیگ برتر است و محمدرضا طهماسبی کاپیتان تیم پیکان نیز با 36 سال و 9 ماه سومین بازیکن مسن لیگ دوازدهم است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها