کد خبر: ۹۶۲۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۷     ۰۱ اسفند ۱۳۸۹
اخبار منتشره در رسانه‌هاي حامي جريان فتنه از پيروزي نرم ملت ايران بر فتنه‌گران حكايت دارد.
به گزارش 598 به نقل از فارس، رسانه‌هاي صهيونيستي - آمريكايي كه پيش از اين اعلام كرده بودند اخبار لحظه به لحظه ‌از تجمعات اول اسفند منتشر خواهند كرد، به علت شكست پروژه‌شان در ايجاد اغتشاش و آشوب و كشته‌سازي در تهران، در حال مخابره اخبار بي‌ربط به هرگونه تجمع و اغتشاش هستند.

بر اين اساس، به عنوان مثال سايت بالاترين متعلق به منوشه امير صهيونيست كه همواره بر طبل اغتشاش و آشوب مي‌كوبد، امروز مجبور شده است از اخبار و تصاوير آرشيوي متعلق به وقايع پس از انتخابات استفاده و آنها را به عنوان تصاوير امروز جا بزند.

اين سايت، فيلمي با عنوان تصاويري از اغتشاشات امروز! منتشر كرده كه پس از بازكردن فيلم مشخص مي‌شود اين فيلم آرشيوي است و حتي در زيرنويس اين فيلم نيز تاريخ آن كه مربوط به اغتشاشات گذشته است، ديده مي‌شود.

همچنين سايت كلمه و جرس متعلق به فتنه‌گران كه براي امروز برنامه‌ريزي منظمي كرده بود، در آخرين اخبار خود مدعي شدند كه ارتباط‌هاي تلفني در تهران قطع شده است در حالي كه مشخص نيست خود اين سايت از چه طريقي هرچند دقيقه‌يكبار با مزدوران خود تماس مي‌گيرند!

سايت بي‌بي‌سي يا همان بنگاه خبرپراكني دولت بريتانيا به نقل از كساني كه آنها را شاهدان عيني مي‌خواند، نوشت كه هيچ تجمعي در تهران برگزار نشده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها