کد خبر: ۹۵۹۸۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۹     ۰۸ آذر ۱۳۹۱
معاون بانک مرکزي جمهوري اسلامي طي نامه اي خطاب به مديرعامل بانک صادرات ايران از عملکرد مطلوب اين بانک در عرضه و فروش موفق اوراق مشارکت بانک مرکزي تقدير و تشکر به عمل آورد.

به گزارش 598 به نقل از روابط عمومي بانک صادرات ايران، معاونت بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران طي نامه اي خطاب به مهندس پيشرو مديرعامل اين بانک از عملکرد مطلوب و حسن همکاري بانک صادرات ايران در زمينه عرضه و فروش موفق اوراق مشارکت تقدير و تشکر به عمل آورد.

بر اساس اين گزارش اين بانک در راستاي اجراي سياست هاي کلان اقتصادي در مهر ماه سالجاري بر اساس مصوبه شوراي پول و اعتبار نسبت به فروش 5 هزار ميليارد ريال اوراق مشارکت بانک مرکزي اقدام نمود که با تلاش و کوشش همکاران موفق به فروش 96 درصد از اوراق گرديد.

گفتني است اين اوراق يکساله با نرخ سود علي الحساب سالانه 20 درصد و معاف از ماليات و مقاطع پرداخت سودهاي علي الحساب هر سه ماه يکبار مي باشد و بانک مرکزي بازپرداخت اصل و سود اين اوراق را در سررسيد تضمين کرده است.

شايان ذکر است اين بانک به عنوان برترين بانک ايراني از نگاه نشريه بنکر برگزيده شده و از ميان 1000 بانک برتر جهان رتبه 259 را از لحاظ شاخص دارايي به خود اختصاص داده و از ميان 50 عضو استفاده کننده از سامانه اعتبار سنجي  و رتبه‌بندي اعتباري مشتريان نيز به عنوان برترين بانک شناخته شد است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها