کد خبر: ۹۵۹۶۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۰۸ آذر ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: به بازیکنان صبا گفته‌ام که اگر قدر موقعیت‌ها و فرصت‌هایی را که در جریان بازی به دست می‌آوریم را بدانیم قطعا راه آهن را در قم می‌بریم.
به گزارش 598 به نقل از خبرنگار مهر، عبدالصمد مرفاوی شامگاه سه‌شنبه در کنفرانس خبری مسابقه تیم های فوتبال صبای قم و راه آهن شهر ری که در هتل پارسیای قم برگزار شد، تصریح کرد: هیچ بازی آسان نیست و هر تیمی که در این بازی با تمرکز کافی بازی کند برنده خواهد شد.

وی ادامه داد: ما باید سعی کنیم که در این دیدار کمتر اشتباه کنیم، راه آهن شهر ری در جدول رده بندی فعلی لیگ برتر  فوتبال شرایط بهتری نسبت به ما دارد اما نقاط ضعف خود را نسبت به بازی قبل شناسایی و برطرف کرده ایم و انشاءالله از راه آهن سه امتیاز را می گیریم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: ما در این بازی سه چهار بازیکن خوب خود را دوباره به دلیل آسیب دیدگی شدید در اختیار نداریم و متاسفانه در بازی های اخیر این موضوع به معظلی در تیم ما تبدیل شده و دست ما را برای انتخاب ترکیب دلخواه بسته است.

وی در پاسخ به اینکه چرا وضعیت صبای فعلی با صبای فصل قبل تفاوت دارد، عنوان داشت: سال قبل صبا در نیم فصل اول بیشتر امتیازات را اندوخت و خدا را شکر تیم به مقام چهارم رسید و به لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه های آسیا هم راه پیدا کرد اما در نیم فصل دوم با احترام به زحمات کادر فنی فصل قبل، صبا کمی افت داشت.

مرفاوی بیان کرد: متاسفانه امسال تیم صبا نتوانسته است از بازی هایی که تا کنون پشت سر گذاشته، اندوخته خوبی جمع آوری کند اما یقین بدانید شرایط اینگونه نخواهد ماند و ما با کار و تمرین بیشتر تیم صبا را به موقعیت مناسب تری در جدول خواهیم رساند.

وی یاد آور شد: ما به این بازیکنان اعتقاد داریم و مطمئنم با تیمی که همانند فصل قبل ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه است و توانست در لیگ برتر چهارم شود، در پایان دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور نیز رتبه خوبی کسب خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در ادامه در خصوص وضعیت محسن خلیلی در تیم صبا و اینکه گفته می شود این بازیکن از صبا جدا خواهد شد، تصریح کرد: اصلا اینگونه نیست و حداقل ما در این باره حرفی نزده ایم، ما می خواهیم از خلیلی استفاده کنیم و مشکلی با وی نداریم اما فعلا صلاحدید کادر فنی این است که این بازیکن بازی نمی کند چون کمی مصدوم بوده و این هفته تمرینات خوبی داشته و اگر از وضعیت خوبی برخوردار باشد قطعا از وجودش بهره خواهیم برد.

وی در خصوص اینکه آیا صبای قم در نقل و انتقالات لیگ برتر جابجایی در بین بازیکنان خود خواهد داشت، عنوان کرد: در نقل و انتقالات هم شاهد خروج و هم شاهد ورود بازیکن در تیم صبای قم خواهیم بود اما فعلا در این خصوص چیزی نمی گویم.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها