کد خبر: ۹۵۹۶۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۰۸ آذر ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهر ری گفت: ما فصل گذشته در دیدارهای رفت و برگشت به صبای قم باختیم اما می‌خواهیم در این دیدار آن شکست‌ها را تلافی کنیم.
به گزارش 598 به نقل از خبرنگار مهر، علی دایی شامگاه سه شنبه در کنفرانس خبری مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و راه آهن شهر ری که در هتل پارسیای قم برگزار شد، تصریح کرد: بازی سخت و دشواری پیش رو داریم اما با شناخت کامل مقابل صبای قم قرار می گیریم.

وی ادامه داد: ما سابق قبل در بازی خانگی با دو گل به صبای قم باختیم و در بازی برگشت که به قم آمدیم با نتیجه دو بر یک در ورزشگاه یادگار امام قم مغلوب صبای قم شدیم اما می خواهیم در این دیدار آن دو باخت را در مقابل صبا جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهر ری افزود: شرایط جدول نشان می دهد که هر دو تیم برای کسب سه امتیاز تلاش می کنند و قطعا بازی سختی پیش روی دو تیم است، به خصوص اینکه هرگز نمی توان به جایگاه فعلی صبا در جدول نگاه کرد.

وی یاد آور شد: صبای قم هم در لیگ یازدهم و هم در لیگ فصل جاری با توجه به اینکه رو به جوانگرایی آورده است، بازیکنان خوب و شاخصی دارد و مطمئنا آنها هم می خواهند در خانه خود پیروزی و سه امتیازی بازی را کسب کنند که این بازی را سخت تر می کند.

دایی در پاسخ به اینکه چه رتبه ای را در پایان لیگ دوازدهم برای تیم راه آهن پیش بینی می کنید؟ تصریح کرد: ما می خواهیم تا پایان لیگ جزو تیم های بالای جدول رده بندی لیگ برتر باشیم، ضمن اینکه در کنار لیگ به جام حذفی نیز خیلی جدوی نگاه می کنیم.

وی عنوان داشت: به اعتقاد من باید در کنار حضور موفق در لیگ به جام حذفی هم نگاه جدی داشت، زیرا جام حذفی فرصت بسیار خوبی است که از آن به عنوان یک میان بر برای کسب پیروزی مقابل حریفان و راهیابی به مسابقات آسیایی استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهر ری در ادامه در پاسخ به این سئوال که آیا شما به جایگاه هایی بالاتر از مربیگری تیم ملی و باشگاه های کشور مانند ریاست فدراسیون فوتبال ایران یا کنفدراسیون آسیا هم فکر می کنید یا خیر؟ عنوان داشت: با این وضعیتی که فوتبال ما دارد هرگز به ریاست در فدراسیون فوتبال ایران فکر نمی کنم زیرا اینجا سعی می کنند افرادی را که روی پای خودشان ایستاده و بالا رفته اند را به راحتی پائین بیاورند.

وی اضافه کرد: اما در مورد ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا باید بگویم که این مهم تنها با اراده علی دایی به دست نمی آید بلکه ارتباط های بسیار قوی و منسجمی می خواهد که متاسفانه ما در سال های اخیر به طوری رفتار کرده ایم که موقعیت های خودمان در کرسی های مهم را از دست داده ایم و در واقع قدر داشته های خودمان را ندانسته ایم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها