کد خبر: ۹۵۵۳۳
زمان انتشار: ۲۲:۵۰     ۰۵ آذر ۱۳۹۱
گروهک تروریستی موسوم به «ارتش آزاد» سوریه یکی از اعضای یک خانواده وفادار به نظام سوریه را در ادلب کشته و دو نفر دیگر را زخمی کردند. در ریف دمشق نیز این گروهک یک پزشک را ربود.
 
به گزارش خبرنگار فارس در اغلب،‌ عناصر گروهک تروریستی موسوم به «ارتش آزاد» سوریه در جنایتی جدید با یورش به خانه یکی از اهالی منطقه اریحا از توابع استان ادلب در شمال غربی سوریه مادر خانواده را به قتل رسانده و همسر و فرزندش را به شدت زخمی کردند.
 
خانواده «آل النائب» تنها به اتهام وفاداری به نظام سوریه مورد حمله عناصر گروهک ارتش آزاد قرار گرفت. عناصر این گروهک تروریستی پس از حمله به این خانه به روی اعضای آن تیراندازی کردند که براثر آن «امنیه النائب»‌ کشته و همسرش محمد و فرزندش به شدت مجروح شدند.
 
تروریست‌های مسلح پس از ارتکاب این جنایت به سرعت از محل متواری شدند.
 
از سوی دیگر و از ریف دمشق خبرنگار فارس گزارش می‌دهد که تروریست‌های وابسته به ارتش آزاد سوریه دکتر «محمد حمامه»،‌ از کادر پزشکان بیمارستان «دیر عطیه» از توابع ریف دمشق در جنوب سوریه را از مقابل منزلش ربوده و به مکان نامعلومی منتقل کردند.
 
همچنین از ادلب گزارش شده که ارتش سوریه با هدف قرار دادن یک مرکز تجمع افراد مسلح در منطقه «محمبل» از توابع ریف شهر ادلب در شمال غربی سوریه 30 نفر از آنها را به قتل رساندند که اکثر آنها از عناصر جماعت «جبهه یاری اهل شام»،‌ شاخه القاعده در سوریه بودند.
 
از حلب نیز گزارش شده است، یگان‌های ارتش سوریه در یک عملیات علیه یکی از مراکز تجمع افراد مسلح در نزدیکی بیمارستان «الکندی» شهر حلب در شمال سوریه 52 تروریست را به قتل رساندند که در بین کشته‌ها «عبد‌الله رمضان الجاسم» شناسایی شد که از افسران امنیتی انقلاب سوریه خوانده می‌شد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها