کد خبر: ۹۵۵۲۴
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۰۵ آذر ۱۳۹۱
یگان‌های مهندسی ارتش سوریه دو بمب را امروز خنثی کردند که یکی از آنها در دمشق، پایتخت و دیگری در شهر حماه در مرکز سوریه کار گذاشته شده بود.

به گزارش خبرنگار فارس در دمشق، یگان‌های مهندسی وابسته به ارتش سوریه امروز یک بمب 25 کیلو گرمی کار گذاشته شده توسط افراد مسلح در منطقه «المزه الشرقیه» در جنوب غربی شهر دمشق پایتخت سوریه را خنثی کردند.

از سوی دیگر از حماه در مرکز سوریه گزارش شده که نیروهای امنیتی سوریه یک انتحاری را که تلاش داشت خود را در شهر حماه منفجر کند، دستگیر کردند.

از سوی دیگر نیروهای امنیتی سوریه یک بمب 100 کیلوگرمی کار گذاشته شده توسط افراد مسلح در منطقه «باب طرابلس» شهر حماه را پیش از انفجار خنثی کردند که از جمله مناطق پر تردد و جمعیت این شهر به شمار می‌آید.

همچنین خبرنگار فارس در ریف دمشق،‌ در جنوب سوریه گزارش داد که نیروهای ارتش سوریه در منطقه «القدم» چندین مرکز تجمع افراد مسلح را مورد حمله قرار دادند.

براساس گزارش‌های رسیده گفته شده بود که یکی از سرکردگان گروهک تروریستی موسوم به ارتش آزاد سوریه به نام «ابو عمر»‌ با تابعیت اماراتی و از خطرناکترین تروریست‌های تحت پیگرد در این منطقه حضور دارد.

دستگیری این تروریست اماراتی از این جهت مهم به نظر می رسد که وی مسئول آموزش جسمانی افراد مسلح و تروریست‌ها و خود اقدام به شکنجه سربازان سوری می‌کرد که توسط گروهک‌های تروریستی به اسارت گرفته می‌شدند. 

در حلب نیز نیروهای ارتش سوریه پس از ناکام ساختن تلاش تروریست‌های مسلح برای حمله گردان 111 در شهر بیش از 120 نفر از آنها را به قتل رساندند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها