کد خبر: ۹۵۳۶۵
زمان انتشار: ۲۰:۴۶     ۰۲ آذر ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: خدا کند تمرکز بازیکنان استقلال بهم بخورد و آنها نیز گل سه امتیازی بزنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی دو بر صفر برابر پیکان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بازی آنچنان با کیفیتی نبود. خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم سه امتیاز بازی را در غیاب چند بازیکن بگیریم. چند بازیکن جوان روی نیمکت استقلال بودند. شاگردانم خیلی تلاش می‌کنند و از تک تک آنها تشکر می‌کنم.

 

وی ادامه داد: هر چند روز یکبار بازی می‌کنیم و تنها 12-13 بازیکن داریم. پیکان خوب بازی کرد و سه مهاجم سرعتی داشت. هر وقت هافبک‌های آنها را پرس کردیم خوب بودیم. خیلی مواقع پاس‌های ما به 17 و 18 رسید. در مجموع از بازی راضی هستیم.

قلعه نویی در مورد مذاکره باشگاه استقلال با رضا عنایتی و اینکه قاسمپور گفته تمرکزش را استقلالی‌ها بهم زده‌اند، گفت: اگر اشتباه نکنم عنایتی هفته پیش گل سه امتیازی زده پس چطور تمرکزش بهم خورده است؟ خیلی از تیم‌ها با ما تماس گرفته‌اند و ما گفته‌ایم در چارچوب قانون مذاکره می‌کنیم. نمی‌دانم این چه صحبت‌هایی است که انجام می‌شود. اگر نمی‌توان مذاکره کرد چرا نقل و انتقال نیم فصل گذاشته‌اند؟ خدا کند تمرکز بازیکنان ما هم بهم بخورد و گل سه امتیازی بزنند!

وی در مورد مصدومیت هاشم بیک‌زاده در بازی با پیکان، گفت:  24 ساعت زمان می‌برد تا وضعیتش مشخص شود. مصدومیت قدیمی‌اش تشدید شده است. با این حال تا 24 ساعت آینده نمی‌توان در مورد مصدومیتش اظهار نظر کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها