کد خبر: ۹۵۳۲۷
زمان انتشار: ۱۹:۳۷     ۰۲ آذر ۱۳۹۱
روز دوم از بیست و یکمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان با صعود یک احمدی به دیدار پایانی و مهدیزاده به دیدار نیمه نهایی همراه بود.
مهر، این دوره از رقابتها که با حضور ۱۴۳۵ کاراته کا از ۱۱۳ کشور جهان در پاریس فرانسه آغاز شد که امروز دو نماینده ایران در اوزان ۶۰- و ۶۷- کیلوگرم با شکست رقبای خود به نیمه نهایی راه پیدا کردند.

سعید احمدی اولین نماینده ایران در وزن ۶۷- کیلوگرم بود که امروز با پیروزی ۸ بر صفر برابر "رایا پان" از سری لانکا کار خود را آغاز کرد. احمدی دور دوم رودروی "لبت" از بلاروس قرار گرفت و در حالی که در پایان وقت قانونی به تساوی صفر بر صفر رسیده بود با رای داوران ۴ بر یک برنده از تاتامی خارج شد.

\"\"
سعید احمدی نماینده کاراته ایران در فینال وزن ۶۷- کیلوگرم قهرمانی جهان - پاریس


 وی در گام سوم به مصاف "کاسک سو" از مراکش رفت و موفق شد این حریف افریقایی را ۳ بر ۲ شکست دهد و به مرحله یک هشتم نهایی راه یابد. در این مرحله احمدی مقابل "پینزاس" از آرژانتین قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد تا در پنجمین دیدار خود به مصاف "گاگلر" از آلمان رفته و با نتیجه ۵ بر صفر پیروز از میدان خارج و راهی نیمه نهایی بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جهان شود.

نماینده وزن ۶۷- کیلوگرم کشورمان در پیکار برای صعود به بازی پایانی مقابل "روم راپ" از آمریکا ایستاد و با شکست ۲بر صفر این حریف راهی بازی پایانی شد. این آمریکایی در مبارزه قبل خود نماینده یونان، قهرمان دوره قبل را شکست داده بود.

همچنین امیر مهدیزاده در وزن ۶۰- کیلوگرم ابتدا به مصاف "مخسیموف" از ازبکستان رفت و ۳ بر یک مقابل حریفش به برتری رسید و در گام دوم با حساب ۲ بر صفر از سد حریف مالزیایی گذشت. وی در سومین دیدار نماینده کلمبیا را از پیش رو برداشت و سپس حریفی از ترکیه را ۷ بر ۴ شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.

بیست و یکمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان از روز چهارشنبه در پاریس آغاز شده و به مدت ۵ روز به طول می انجامد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها