کد خبر: ۹۵۰۱۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۰۱ آذر ۱۳۹۱
"کارلوس ته‌وز" در آستانه دیدار تیم های منچسترسیتی و رئال مادرید گفت "کریستیانو رونالدو" بهترین بازیکن جهان نیست.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری مهر، تیم فوتبال منچسترسیتی امشب در چارچوب مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد میزبان رئال مادرید خواهد بود. مهاجم آرژانتینی این تیم با هم‎تیمی پیشین خود در منچستریونایتد رو به رو می شود.

ته وز گفت: فکر می کنم کریستیانو رونالدو این حق را دارد که فکر کند بهترین بازیکن جهان است. کسی که در طول یک فصل 37 تا 40 گل به ثمر می رساند می تواند چنین ادعایی داشته باشد. هر بازیکنی که بتواند این کار را انجام دهد بدون شک جزو بهترین‌هاست. اما اگر شما نظر مرا بخواهید من طرف مسی هستم.

رونالدو 6 سال درخشان را در منچستریونایتد پشت سر گذاشت و از زمیانی که با انعقاد قراردادی به ارزش 80 میلیون پوند در سال 2009 به رئال مادرید پیوست برای نخستین بار است که به منچستر بازمی گردد.

ته وز گفت: رونالدو یکی از بهترین هاست. به نظر نمی رسد فشاری بر روی دوش او باشد. او فشاری احساس نمی کند چون به منچستر بازگشته است. رونالدو همیشه آزاد بازی می کند و ما نگاه ویژه ای به او در این بازی خواهیم داشت. چون بازیکن بزرگی است.



وی گفت: باید سعی کنید نگذارید از شما رد شود. اگر رو به روی شما قرار بگیرد و ازتان بگذرد خیلی خطرناک می شود چون خیلی خوب به توپ ضربه می زند. بنابراین باید سعی کنیم او را متوقف کنیم چون هر چه به محوطه نزدیک تر شود خطرناک تر خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها